אפליקציית השבוע לאייפון: ZumoCast – סטרימינג איכותי חינם

מערכת הפעלה: iOS | חנות: | להורדה: | מחיר: חינם | ציון: 9/10

האפליקציה הבאה היא אפליקציה פשוטה למדי, המאפשרת סטרימינג – הזרמה של מדיה, כולל וידאו, אודיו וקבצים נתמכים אחרים – מהמחשב לאייפון או לאייפד. אחרי שמורידים את האפליקציה לאייפון ואת התוכנה למחשב ונרשמים, פשוט מחפשים את הסרט בדפדפן ה-iOS – ומריצים.
לאפליקצייה מספר אפשריות שהופכות אותה לטובה יותר מאחרות: כפי שציינתי, ניתן להזרים לא רק סרטים, אלא אף קבצי אופיס ותמונות. כמו כן יש לה קורא אודיו שתומך גם ברשימות השמעה. עוד יתרון שלה הוא שהיא לא מחייבת להתחבר דרך רשת פנימית על מנת לקרוא את הסרטים – אפשר לעשות זאת מכל מקום, כל עוד המחשב פתוח! יתרון נוסף הוא שחוץ מהזרמה, ניתן גם להוריד את המדיה למכשיר.

אני אישית ניסיתי את האפליקציה במשך זמן רב, ואני מוכרח להודות שהתרשמתי. ניסיתי אפליקציות אחרות, שעלו כסף ולא השתוו ל-ZumoCast הן באיכות והן במהירות ההזרמה.

לפני צפייה במדיה אין צורך לחכות יותר מדי – כמובן, תלוי בגודל ובאורך – והצפייה חלקה במשך כל הזמן. אין שום בעיה עם האודיו, והסרטונים, כפי שאמרתי, נראים מעולה. אמנם לא בדקתי את הסרטונים על גבי רשת 3G, אך אני מניח שגם על גביה האיכות תהיה טובה יחסית. גם ההורדה של הסרטים לא עורכת יותר מדי זמן באופן יחסי – לדוגמא: סרט ששוקל כ-700 מגה ואורכו כשעה ירד למכשיר תוך 20 דקות!

בנוסף, התוכנה למחשב מכווצת את הסרטים, כך שישקלו פחות ויוזרמו מהר יותר. התוכנה כוללת ממשק נוח למדי, ואתר החברה מאפשר אף לצפות בסרטים באמצעות דפדפן רגיל, לאנשים שאין להם אייפוד או אייפון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים