בואו לראות מה הלאה: נוקיה תכריז על מכשיר Lumia חדש ב-14 במאי

nokia-invite-14mayלפני שעה קלה החלה חברת נוקיה במשלוח הזמנות לאירוע הכרזה שתקיים בעיר לונדון בעוד כשלושה שבועות – יום שלישי, ה-14 במאי. “הסיפור של Nokia Lumia ממשיך – בואו לראות מה הלאה”, כך נכתב על ההזמנה המסקרנת שגורמת לעינינו להתאמץ מעט בכדי להבחין בכיתוב – מה שאולי מסגיר את כוונתה של החברה לחשוף באירוע מכשיר המתמקד ביכולות צילום מתקדמות, או כזה המאובזר במסך ממש איכותי.

על פי שמועות ודיווחים שהצטברו במהלך השבועות האחרונים ישנם שלושה מכשירי Lumia לא מוכרזים שצפויים לראות אור עד לסוף השנה הנוכחית – האחד הוא Lumia 928, השני הוא Nokia Catwalk והשלישי – Nokia EOS. מאחר ואת האירוע תקיים נוקיה בלונדון, ניתן לשלול בודאות את הצגתו של Lumia 928 באירוע זה מאחר והוא מיועד לשיווק בלעדי ברשת Verizon האמריקאית. עובדה זו מותירה אותנו עם Catwalk ו-EOS, ואנחנו לא שוללים כלל את האפשרות כי מדובר באותו מכשיר בעל שני שמות שונים.

ממה שידוע לנו על פי השמועות, Nokia Catwalk מוגדר בחברה כיורשו של Lumia 920 ואילו Nokia EOS מוצג כ”מכשיר ה-PureView האמיתי בסדרת Lumia”, ככל הנראה עם חיישן 41 מגה-פיקסל מעט יותר מתקדם מזה שנמצא במכשיר הסימביאני Nokia 808 PureView. דיווחים אחרים מספרים על כך שבנוקיה עובדים כבר זמן מה על מכשיר Lumia עשוי אלומיניום – כך שייתכן ובאירוע הקרוב יוצג מכשיר לומיה ראשון שאינו עשוי מפלסטיק.

Catwalk, EOS, אנחנו עדיין לא יודעים. מה שבטוח, ב-14 במאי נקבל את התשובות. אנחנו כמובן נהיה כאן בכדי לדווח על המתרחש בבירת הממלכה המאוחדת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים