חברת Glide הישראלית עלתה לשלב הגמר ב-TechCrunch Disrupt

glide-logo-blue

במהלך כנס הטכנולוגיה מהגדולים והנחשבים בעולם כיום, ה-TechCrunch Disrupt, הצליחה החברה הישראלית Glide להעפיל לשלב הגמר של תחרות ה-Battlefield של הכנס ברגע האחרון כחביבת הקהל. את התחרות החלו כ-2000 מציגים, כאשר לשלב הסופי העפילו 7 חברות בלבד, Glide ביניהן.

Glide הינה אפליקציה המאפשרת יצירת שליחת הודעות וידאו בצורה פשוטה וקלה כמו שמתבצעות כיום העברת הודעות טקסט ובדומה לשיח באמצעות ווקי-טוקי. בלחיצה מהירה על איש הקשר תוכלו לצלם קטע וידאו שיועבר באופן מיידי למשתמש בצד השני ובו זמנית יגובה בענן. בצורה זו, מאפשרת Glide לצפות בהודעות הוידאו בכל עת, גם אם המשתמש בצד השני אינו זמין באותו רגע. באמצעות האפליקציה ניתן גם לבצע שיחות קבוצתיות.

בחודש מרץ האחרון ביצעה Glide סבב גיוס ראשון בו השקיעו בחברה פיליפה שוורץ ששימש בעבר כמנכ”ל חברת OOVOO העוסקת בתחום שיחות הוידאו ואורי גיליאם, מנכ”ל שירותי השיח ICQ ו-AOL AIM לשעבר, לשניהם נסיון עשיר בתחום בו עוסקת Glide.

Glide אינה החברה הישראלית הראשונה שזכתה להצלחה בכנס ה-TCDisrupt. לפניה הצליחו חברות כמו סולוטו, Everything.me (בה נעשה שימוש במערכת ההפעלה Firefox OS) ושייקר.

אפליקציית Glide זמינה כבר זמן מה עבור משתמשי האייפון והחברה זה עתה השיקה גם גרסת בטא עבור משתמשי האנדרואיד הזמינה להורדה מאתר החברה.

משתמשי האנדרואיד שימו לב! אפליקציית Glide אינה זמינה להורדה מה-Google Play Store. כדי להשתמש באפליקציה בגרסת הבטא למכשירי האנדרואיד, יש להוריד את קובץ ה-APK מאתר החברה ולהתקין אותו באופן ידני. יש לוודא תחילה כי בהגדרות המכשיר איפשרתם התקנה של אפליקציות ממקורות לא ידועים: גשו להגדרות המכשיר–>אבטחה–>מקורות לא ידועים (Settings–>Security–>Unkown Sources) וודאו שמסומן V ליד האופציה.

*ההתקנה על אחריותכם בלבד.

להורדת האפליקציה – (אייפון | אנדרואיד)

מקור – [TechCrunch]

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים