אינסטגרם מעדכנת את האפליקציה לתמיכה בתיוג אנשים בתמונות

instagram35

אפליקציית התמונות הפופולרית אינסטגרם קיבלה היום עדכון לגרסה 3.5 והוסיפה אפשרות תיוג אנשים בתמונות בדומה לאופן בו הדבר נעשה עד היום בפייסבוק. הפונקציה החדשה נקראת “התמונות שלך” (Photos Of You) בנוסף לתיוג תמונות, נוספה תגית חדשה לפרופיל האישי באפליקציה שתאפשר לצפות בכל התמונות בהן תוייגתם.

החל מגרסה 3.5 תוכלו לתייג כל תמונה באינסטגרם, כאשר התנאי היחיד הוא שלאותו אדם יש חשבון אינסטגרם בעצמו. נכון לעכשיו ועד ה-16 במאי, תגית ה”תמונות שלך” לא תהיה גלויה לכולם, אך גם כאשר יופיעו התמונות המתוייגות שלכם עבור כל משתמשי אירעי אשר עוקב אחריכם, תוכלו לבחור האם התמונות המתוייגות יוצגו בפרופיל שלכם או לא ואף תוכלו להסיר את התיוג ולדווח על התנהגות לא ראויה בשימוש בפונקציית התיוג.

באינסטגרם מסבירים כי העדכון החדש הגיע מהרצון להוסיף עוד פן בתיוג התמונות. בחברה שמו לב כי רבים מהמשתמשים באפליקציה נוטים לתייג את החברים שלהם דרך שימוש בסימן התיוג הפופולרי “@” ולאחריו שם המשתמש. העדכון החדש ייאפשר לכל מי שרוצה להציג בפני חבריו תמונה בה צולמו ביתר קלות. לאחר העדכון ניתן כעת לתייג בתמונות האינסטגרם גם את המיקום בו צולמו, גם את האנשים המופיעים בתמונה וגם מה מופיע בתמונה (באמצעות שימוש ב-Hashtags#).

תוספת התיוגים תוכל לתרום רבות לאינסטגרם בכל הנוגע לזמן בו מבלים המשתמשים באפליקציה. אם עד כה נכנסתם לאפליקציה רק כדי לצלם תמונות או לבדוק אם החברים העלו תמונות חדשות, אינסטגרם כעת תמשוך אתכם לבקר פעמים רבות יותר במידה וייתויג שמכם בתמונות על-ידי אחרים.

להורדת האפליקציה – [ אייפון | אנדרואיד ]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים