רשמי: Samsung Galaxy S4 יושק בישראל עם פלטפורמת ה-Exynos 5 Octa

S4
הבוקר השיקה סמסונג ישראל את ספינת הדגל החדשה של החברה בתחום המובייל – Galaxy S4, שיהיה זמין לרכישה החל ממחר ברשת חנויות החברה בסכום של 3,599 שקלים. יחד עם ההכרזה על המחירים ועל מועד זמינותו של המכשיר, ענתה סמסונג ישראל על השאלה שסיקרנה את כולנו – איזה מעבד יניע את מפלצת הביצועים שתגיע ארצה?

על פי הנציגות הישראלית, מכשיר ה-Galaxy S4 שישווק באופן רשמי בישראל יגיע עם מעבד ה-Exynos 5 Octa העוצמתי שתוכנן והורכב במפעליה של סמסונג עצמה. מעבד ה-Exynos 5 Octa, כידוע, כולל בסך הכל 8 ליבות עיבוד כאשר רק 4 מהן יודעות לעבוד יחד בו-זמנית. חלקה העוצמתי יותר של הפלטפורמה מורכב ממעבד Cortex-A15 מרובע ליבות בתדר 1.6GHz בעוד חלקה החלש יותר מורכב ממעבד Cortex-A7 מרובע ליבות בתדר שעון 1.2GHz.

יש לציין כי למרות הייבוא הרשמי של הגרסה בעלת מעבד ה-Exynos, קרוב לוודאי שניתן יהיה להשיג בישראל גם את גרסת ה-Snapdragon במגוון חנויות השוק הפתוח הפזורות ברחבי הארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים