לקראת Google I/O – האם נזכה לראות משחקים מרובי משתתפים על אנדרואיד?

google-play-games-1

ביום רביעי הקרוב תערוך גוגל את כנס המפתחים השנתי של החברה, Google I/O 2013, בו מצפים כולם לראות בשורות חדשות בנוגע לטאבלטים, סמארטפונים ומערכת ההפעלה אנדרואיד. כעת מסתמן כי אחת מהבשורות הגדולות באירוע המפתחים היא פלטפורמת משחקים חברתיים ומרובי משתתפים.

בחודש שעבר הזכרנו הדלפה של קוד באפליקציה שהשיקה גוגל לכבוד הגעתן של משקפי המציאות הרבודה, Google Glass, לידיהם של מפתחים. אותו קוד חשף כי גוגל עובדת על פלטפורמת משחקים חדשה שתאפשר צ’אט בין שחקנים בתוך המשחק, טבלת הישגים, טבלת מובילים, הזמנה של חברים לשחק משחקים, כניסה ללובי משחק לשם בחירת קבוצה ויצירת הגדרות עבור המשחק ושירות הודעות מתפרצות שיאפשר למערכת לקרוא לשחקן ברגע שמגיע תורו במשחק.

בבלוג Android Police חשפו אתמול קוד חדש שהגיע יחד עם העדכון של חנות האפליקציות Google Play החושף אפליקציית הגדרות חדשה הנקראת Play Games ומאפשרת את הגדרת ההתראות והזמנת חברים למשחקים דרך +Google. אופציה מעניינת נוספת שמופיעה בקטע קוד שנחשף מעידה על אפשרות סנכרון משחקים שמורים, אך בעוד הפונקציה יעילה, היא ככל הנראה לא תגיע להחליף את המערכת שבנו חלק מיצרניות המשחקים הגדולים יותר, כדוגמת Rovio, אשר בנו מערכת סנכרון עצמאית המאפשרת להמשיך את המשחק בפייסבוק לאחר שתחילתו נעשתה במכשיר הנייד.

מערכת ההפעלה הניידת של גוגל, אנדרואיד, היא היום מערכת ההפעלה בעלת נתח השוק הגדול ביותר למכשירי הטלפון החכמים. יותר טלפונים מבוססי אנדרואיד נמצאים בידי אנשים סביב העולם מאשר קונסולות משחקים ובמידה ואכן גוגל עתידה לשים דגש על התחום, יכול ונראה עליה ברמה ובקצב הפיתוח של משחקים עבור הפלטפורמות הניידות.

אירוע המפתחים השנתי של גוגל ייפתח ביום רביעי ויסתיים ביום שישי, צוות גאדג’טי יעדכן על כל המתרחש במהלך שלושת ימי הכנס בסן-פרנסיסקו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים