הוכרז: Asus VivoPC – מחשב מדיה סנטר מבוסס ווינדוס 8 עם עכבר VivoMouse המשמש גם כשלט

ASUS VivoPC_1

אסוס ממשיכה להציג חומרה חדשה בתערוכת Computex 2013 הנערכת בטאיפיי, טיוואן במהלך הימים הקרובים. מוצר מעניין אותו הציגה החברה הוא מחשב מדיה סנטר קטן, ה-Asus VivoPC, המבוסס על מערכת ההפעלה ווינדוס 8 עמו השיקה גם את עכבר ה-Asus VivoMouse, הראשון מסוגו, לטענת החברה, שמשלב גם משטח מגע מלא התומך במולטי-טאצ’.

Asus אינה מציגה את המפרט המלא של מחשב המדיה, אך מוסרת כי ירוץ על מעבד אינטל עמו משולב גם כרטיס גרפי, כונן דיסקים נגיש בו ניתן לאחסן דיסק קשיח בגודל 3.5 אינץ’ או 2.5 אינץ’ אשר תומך ב-SATA 6Gb/s הן בגרסת HDD והן בגרסת SSD. ה-VivoPC יתמוך בתקן WiFi 802.11ac (וכמובן גם תמיכה אחורה ב-802.11a/b/g/n) ויכלול שתי כניסות USB3.0 ו-4 כניסות USB2.0, קורא כרטיסי זיכרון מסוג SD, חיבור HDMI, חיבור אודיו אופטי, חיבור כבל Ethernet ויציאת VGA. מימדיו של ה-VivoPC יעמדו על: גובה- 56 מ”מ, רוחב\אורך- 190 מ”מ.

אל מחשב ה-VivoPC מצטרף גם עכבר ה-VivoMouse המשמש הן כעכבר והן כשלט התומך באופן מלא במחוות במערכת ההפעלה ווינדוס 8. ה-VivoMouse משלב משטח מגע עגול המאפשר תמיכה מלאה במחוות מולטי-טאצ’, החל מגלילה ועד פעולות כמו סיבוב תמונות, זאת במקום סט הכפתורים אליהם אנו רגילים בעכברים כיום.

לעכבר ה-VivoMouse תמיכה גם בפעולות שלט כמו Play/Pause ומעבר בין תכנים על מחשב המדיה סנטר ומפרטו כולל חיישן אופטי בדיוק של 1200dpi, משדר RF בתדר 2.4Ghz, תמיכה במולטי-טאצ’ עד 3 אצבעות ומימדיו: רוחב- 78 מ”מ, אורך- 135 מ”מ וגובה- 25.5 מ”מ.

מחיריהם של שני המוצרים החדשים עדיין לא נחשפו, אך הם צפויים להגיע לשוק כבר ברבעון השלישי של שנת 2013.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים