הביטלס חוזרים, ובגדול – ל-iTunes!

כאשר אפל הודיעה לאחרונה שהיא הולכת לרכוש את זכויות ההפצה באינטרנט לשירי הביטלס, לא הרבה חשבו שזה יצליח. בכל זאת – רוב קהל המשתמשים ב iTunes הוא אמנם חובב להקות עבר, אך ישנם גם חובבים צעירים רבים שלא בהכרח יודעים מי הם הביטלס. ובכל זאת, ברוב העשור האחרון לא עשתה APPLE מהלכים שגויים, ומתברר שגם הפעם היא לא טעתה. להזכירכם: iTunes קיימת כמעט עשור, ונחשבת לאחת מחנויות הפצת המוזיקה והסרטים הגדולות בעולם (אם לא הגדולה שבהם).

עם העלאת תכני המוזיקה של הביטלס, קצב המכירות עלה ועלה עד שהגיע תוך שבוע לכ- 2,000,000 מכירות! ואם הנתון הזה לא הפיל אתכם מהכסא, הנתון הבא וודאי יעשה זאת: APPLE מכרה כ-450,000 אלבומים של הביטלס בתוך שבוע! רק כדי להמחיש לכם את גודל ההכנסות – כל שיר עולה 1.30$, ואילו אלבום עולה רק 13$. אבל לא רק בזה מסתכמות הכנסות APPLE מהביטלס. לאור ההצלחה המרובה נמכרו למעלה מ-5,000 דיסקוגרפיות (אוסף של כל האלבומים), וגם זה בתוך שבוע בודד, במחיר של 150$ לכל אחת.

עכשיו יכולים הבחורים מליברפול להוסיף עוד תואר לארון הגביעים שלהם: כניסתם הרשמית ל TOP100 של iTunes, וזה רק בשבוע בודד של מכירות. בקצב מכירות שכזה, לא ירחק יום הגעתם ל-TOP10. וכל מה שנותר לנו להגיד הוא “ברוך מחייה המתים”! הביטלס חזרו!

רשימת השירים הנמכרים ביותר עד כה:

Here Comes the Sun
Come Together
Let it Be
In My Life
Blackbird
Something
With a Little Help From My Friends
Yesterday
Lucy in the Sky With Diamonds
Dear Prudence


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים