דובר ב-DevTeam מודיע – ה-UNLOCK המיוחל ישוחרר עד יום ראשון (3G ו-3GS בלבד)

כפי שאולי שמעתם, קבוצת ה-iPhone DevTeam, האחראית מאז ומתמיד על פריצת המודם של מכשירי האייפון לשיחות בכל רשת GSM  ברחבי העולם, הודיעה לאחרונה כי לא תשחרר UNLOCK לגרסת המודם שהגיעה עם הקושחה 4.1, אלא תחכה לשחרורה הסופי של גרסה 4.2, וזאת על מנת לא לאפשר לאפל לחסום את הפירצה מייד עם עדכון הקושחה – מעין משחק חתול ועכבר שאפל והקבוצה המוכרת מנהלים כבר זמן רב.

גרסה 4.2 המיוחלת שוחררה בימים האחרונים, ותאריך שחרורו של ה-UNLOCK המיוחל עוד יותר הפך מייד לנושא הפופולארי בקרב רבים ממשתמשי האייפון, ביניהם גם משתמשים רבים שמכשירם נעול לשיחות כבר תקופה לא קצרה. כעת מודיע הדובר הרשמי של קבוצת ה-DevTeam, MuscleNerd, באמצעות חשבון הטוויטר שלו, כי העדכון לתוכנת ה-UltraSn0w שיאפשר את הפריצה ישוחרר לכל המאוחר ביום ראשון הקרוב, ה-28 לחודש. אולם, גם בידיעה מרגשת כמו זו יש חיסרון בולט אחד, והוא שהעדכון הנ”ל לא יספק פריצה תואמת למכשירי האייפון 4, אלא לאייפון 3G ואייפון 3GS בלבד. משתמשי האייפון 4 יאלצו לחכות עוד קצת, וכשהעדכון הנוסף יעמוד בפתח, לא נשכח לעדכון אתכם מייד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים