דיווח: Sony Xperia Z יחתום (לשנה זו) את “חווית הנקסוס” על מכשירים קיימים

Xperia-Z-Main

בכנס המפתחים Google I/O נחשפה שותפות מסוג חדש עם הענקית הדרום קוריאנית סמסונג במסגרתה הודיעה גוגל שתשווק בעצמה את מכשיר הדגל של החדש של סמסונג – Galaxy S4 – עם ממשק המשתמש הנקי של אנדרואיד, כלומר ללא ממשק המתמש המוכר TouchWiz. לא הרבה זמן לאחר מכן הודיעה גם המתחרה הטיוואנית HTC על הצטרפותה לחווית הנקסוס והכריזה על גרסה נוספת של HTC One – ללא ממשק Sense. מדיווח של אתר AndroidGeeks אנו מתבשרים שאין זה הסוף – גם מכשיר ה-Xperia Z של סוני עתיד להופיע בקרוב בגרסת נקסוס.

מעבר לעניין התחרותי מול סמסונג ו-HTC, לא יהיה זה מפתיע אם סוני אכן תשיק מכשיר שכזה בשיתוף עם גוגל, הרי ממש לא מזמן שיחררה גירסת AOSP רשמית ל-Xperia Z בעבור מפתחים. עוד לפני כן, סוני אף החלה בפיילוט נסיוני בשיתוף עם גוגל במסגרתו שיחררה בעבור מכשיר ה-Xperia S גרסת אנדרואיד נקיה שקיבלה עדכונים ישירות מגוגל.

על פי המקור, בסופו של דבר גוגל עתידה להציע בחנות ה-Play האמריקאית שלה שלושה מכשירים עם ממשק המשתמש הנקי (ונילה) של אנדרואיד, שאינם נקסוס, אליהם יצטרף גם Moto X העתידי מבית מוטרולה. השקת מכשירים קיימים עם ממשק המשתמש הנקי מהווה צעד חדש וייחודי של גוגל ויהיה מאד מעניין לראות כיצד הוא ישפיע על מכשירי הנקסוס העתידיים של החברה.

במידה והשמועות והדיווחים אכן נכונים, אנו עתידים ככל הנראה לראות את מכשיר ה-Xperia Z בגרסתו החדשה באירוע ההשקה של החברה שיתקיים ב-25 ביוני בגרמניה. בינתיים תוכלו להתרשם מגרסתו המקורית של המכשיר בביקורת המלאה שערכנו.

* תודה לירדן על הדיווח


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים