וידאו: גוגל מראה איך משקפי Project Glass ישמשו את האדם הפשוט

ראינו את משקפי Project Glass של גוגל מככבות בתצוגות אופנה וצניחות חופשיות, כמה הדמיות ועוד. כעת גוגל משחררת בערוץ היוטיוב של Project Glass וידאו חדש המציג את השימושים היום-יומיים של משקפי המציאות הרבודה לאדם הפשוט. הוידאו מציג כמה מעובדי גוגל משתמשים במשקפיים בצורה “טבעית”, כפי שהם צופים שאתם תעשו בהם שימוש אם יהיו בידיכם, ושואלים 20 שאלות. במהלך ההדגמה החברים בוידאו מחפשים תשובות לשאלות במנוע החיפוש של גוגל, תמונות, שימוש בכרטיסיות השונות של Google Now ועוד.

הוידאו מתחיל ברצף של שאלות למנוע החיפוש של גוגל, שלא רק מחפש גם נותן תשובות, כמו: המרת מעלות צלסיוס לפרנהייט, מה שער הדולר-פאונד, חישוב מתמטי ועוד כמה המרות. קשה לומר שהתרשמנו מההמרות השונות שהמשקפיים ידעו לבצע בעזרת מנוע החיפוש של גוגל, זה לא מידע שאנו נזקקים לו באופן יומי. ההדגמה של הכרטיסיות השונות המוכרות מגוגל Now יותר הרשימה אותנו עם פרטי מזג האוויר למחר או תוצאות ספורט.

ככל שהוידאו התקדם הוצגו לנו תשובות יותר מורכבות ש-Project Glass תדע לתת, כמו תרגום והקראה של משפט מאנגלית לשוודית, חיפוש ערכים במילון (שכמוב לקוח מגוגל), מציאת שירים וסרטים לפי פרטים שאתם זוכרים מהם ועוד. בנוסף הוצגו שאלות על מסעדות באזור, מה שמעלה מפה שלהן עם אפשרות לניווט, זמני טיסות ואיך אפשר בלי קצת רכילות.

קשה להאמין שמישהו המשתמש בסמארטפון בשנתיים האחרונות יצא מגידרו מהשימוש במשקפי Project Glass שהוצג בוידאו, אבל אנחנו לגמרי מבינים את הנוחות מהגישה המהירה והזמינות שלהן. אנחנו מקווים שגוגל תראה בקרוב קצת יותר או לפחות תשכנע יותר, שכן בזמן שאנשים מתרגלים לרעיון הם גם פחות מתרגשים והבאז מתחיל להתפוגג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים