הוכרז: Samsung Galaxy S4 Zoom עם חיישן 16 מגה-פיקסל וזום אופטי 10X

GALAXY S4 zoom (8)סמסונג שמה הבוקר קץ לשמועות והכריזה באופן רשמי על דגם נוסף לסדרת הגלקסי S4, הוא ה-Samsung Galaxy S4 Zoom. הדגם החדש שם דגש מיוחד על צד הצילום ויגיע עם עדשה אופטית מובנית בגב המכשיר שתאפשר צילום ב-16 מגה-פיקסל וזום אופטי של עד פי 10. סמסונג לקחה את דגם ה-S4 שלה לצד מיתוגי חדש ושונה ממה שהיינו רגילים אליו עד כה ומוציאה דגמים שונים לסדרה המתבססים על הסמארטפון המצליח ושמים דגש על אספקטים שונים על מנת לכוון לקהלי יעד מגוונים עם מכשיר הדגל של החברה.

מפרטו של המכשיר כולל מסך Super-AMOLED בגודל 4.3 אינץ’ בעל רזולוציה של 960X540 פיקסלים, מעבד כפול-ליבה בתדר 1.5Ghz, זיכרון פנימי 1.5GB RAM ונפח אחסון מובנה של 8GB, מהם יהיו פנויים לשימוש לשם אחסון תמונות, וידאו, אפליקציות, מסמכים כ-5GB. סמסונג מוסיפה גם בדגם זה אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני מסוג microSD (עד 64GB).

הצד המהותי ב-Samsung Galaxy S4 Zoom הינו המצלמה הראשית הנמצאת בגב המכשיר המאפשרת צילום באמצעות חיישן 16 מגה-פיקסל מסוג CMOS עם מייצב תמונה אופטי מובנה OIS 24-240mm, מפתח צמצם F3.1-F6.3 וזום אופטי של עד פי 10. המצלמה האחורית תגיע גם עם פלאש Xenon ותתמוך בצד התוכנה באופציות ה-Smart Mode של סמסונג לזיהוי מצבי צילום אוטומטיים. סמסונג הוסיפה גם הפעלה מהירה של פעולת המצלמה למכשיר ה-S4 Zoom ותאפשר להפעיל את המצלמה גם במהלך שיחה. הגלקסי S4 Zoom מכיל גם מצלמה משנית בקדמת המכשיר שתאפשר צילום תמונות ב-1.9 מגה-פיקסל.

מימדיו של ה-Galaxy S4 Zoom הינם: רוחב- 63.5 מ”מ, גובה- 125.5 מ”מ, עובי- 15.4 מ”מ, משקל- 208 גרם והוא יגיע עם סוללה בקיבולת 2,330mAh ומערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Jelly Bean 4.2


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים