נוקיה מפיצה הזמנות לאירוע הכרזה ב-11 ביולי – היכונו לבואו של Nokia EOS

nokia-eos-inviteלפני כשעתיים החלה נוקיה במשלוח הזמנות לעיתונאים לקראת אירוע הכרזה שתערוך בניו-יורק ביום חמישי, 11 ביולי. לא רק על פי ההזמנה, גם לפי דבריה של ג’ו הרלו, בכירה בנוקיה, באירוע ההכרזה של מכשיר ה-Lumia 925, ניתן להבין שמדובר באירוע גדול וחשוב בעבור החברה הפינית שהחזיקה שנים רבות בתואר יצרנית הסלולר הגדולה בעולם – אותו איבדה לאחרונה לטובתה של סמסונג.

העדשה העצומה של Nokia EOS
העדשה העצומה של Nokia EOS

על ההזמנה מופיעה זכוכית מגדלת המבצעת הגדלה לנקודה קטנה המסכמת את המילה “זום”. אחרי ההגדלה העצומה, מתברר כי בתוך הנקודה רשומים פרטי האירוע שיתקיים בעיר ניו-יורק בתאריך ה-11 ביולי בשעה 18:00 שעון ישראל. בתמונה הכוללת, מבטיחה נוקיה להמציא מחדש את התקריב בצילום הסלולארי.

בהתאם להדלפות מהחודשים האחרונים, אנו שמים את ההימור שלנו על חשיפתו של טלפון המצלמה Nokia EOS שיהיה הראשון להביא חיישן אימתני כשל PureView 808 למערכת ההפעלה Windows Phone. בנוסף, צפויה נוקיה לחשוף אלגוריתם צילום חדש לעיבוד התמונות אחרי הצילום וכן אפליקציית מצלמה חדשה, אין לדעת אם בעבורה בלבד או בעבור כל יצרנית אחרת עם רישיון להפצת מכשירי Windows Phone.

אנחנו כמובן נעקוב מקרוב ונדווח על המתרחש באירוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים