יצרנית הטלויזיות Seiki משווקת טלויזיית 4K ב-699$

seiki-39-inch

היא עשתה זאת שוב, יצרנית הטלויזיות Seiki אשר עד לא מזמן הייתה חברה אנונימית למדי והתפרסמה לאחרונה בכל אתר טכנולוגי בעולם בזכות טלויזייה בגודל 50 אינץ’ הנושאת רזולוציית 4K ומוצעת למכירה ב-1300$, יוצאת כעת עם מוצר חדש: טלויזיה בגודל 39 אינץ’, גם היא ברזולוציית 4K ואולי הכי חשוב – במחיר נמוך משמעותית שיעמוד על 699$ (כ-2,520 שקלים).

הטלויזיה כנראה לא תהיה המילה האחרונה בטכנולוגיה זו ובנוסף, לא תייצר תמונה כמו זו של המובילות בתחום כמו סמסונג, LG וכו’, אך תספק חווית צפיה ב-4K במחיר מצחיק. הטלויזיה תהיה זמינה למכירה מוקדמת בארה”ב החל מהיום (חמישי) ופרט לכך, החברה מתכננת להתחיל לשווק טלויזיה נוספת בעלת מסך 65 אינץ’ כבר בחודשי הסתיו (ואנחנו כמובן סקרנים לגבי מחירה).

המחירים של Seiki אולי מפתים, במיוחד לאור העובדה שהחוויה ממסך 4K היא באמת משהו מיוחד, אך התכנים לא ממהרים להגיע, במיוחד לא בישראל הקטנטונת. לאחרונה השיקה חברת סמסונג בישראל טלויזית UHD בגודל 85 אינץ’ התומכת בשידורים ברזולוציה של 4K, אך זו תעלה לצרכן הישראלי קרוב ל-190 אלף ש”ח. בדבר אחד אנחנו יכולים להתנחם, עד ששידורי 4K יגיעו לטלויזיה בישראל, המחירים יהיו ככל הנראה סבירים בהרבה מאלו הקיימים כיום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים