הודלפו: תמונות ברורות של מכשיר ה-Sony Xperia i1 Honami

Sony-Honami-3חברת סוני כובשת את הכותרות בשבועות האחרונים עם שני מכשירים מסקרנים, הראשון שכבר הוכרז רשמית – Xperia Z Ultra המפלצתי והשני שעדיין מוגדר כתעלומה וצפוי להיות טלפון עם מצלמת 20 מגה-פיקסל – Xperia i1 Honami. בסוף השבוע נחשף המכשיר החדש בעל שם הקוד Honami לראשונה בתמונות ברורות, עם עיצוב הממשיך את הקו העדכני של סוני. חדי העין ישימו לב כי מסגרת המכשיר דומה לזו של ה-Xperia Z Ultra העשויה מתכת ומעט שונה בצורתה מזו של ה-Xperia Z עם דפנות מעט יותר עגולות.

עוד ניתן לראות בתמונות כי Xperia i1 Honami בעל כפתור צילום יעודי, רכיב חובה בכל טלפון מצלמה. בגבו של המכשיר פלאש LED ופלאש Xenon שנראה קטן יחסית לזה הנמצא ב-Galaxy S4 Zoom של סמסונג וב-Nokia EOS שהודלף מספר פעמים. בכלל, אם נשווה את המצלמה בגבו של Xperia i1 Honami, למרות שאמורה להיות עם חיישן 20 מגה-פיקסל, היא בעלת מראה פחות מרשים משל סמארטפוני המצלמה של סמסונג ונוקיה. כמובן שאין זה אומר דבר על איכות הצילום, אבל כן פוגע באפקט ה”וואו” (והפוזה).

מימין: מצלמת הנוקיה Lumia EOS, משמאל: מצלמה הסמסונג Galaxy S4 Zoom
מימין: מצלמת הנוקיה Lumia EOS, משמאל: מצלמה הסמסונג Galaxy S4 Zoom

לפי ההדלפות עד כה, מלבד המצלמה האיכותית, Sony Xperia i1 צפוי להיות סמארטפון בעל מפרט מהחזקים בשוק הכולל: פלטפורמת Snapdragon 800 עם מעבד מרובע-ליבה 2.3Ghz, זיכרון פנימי 2GB RAM, מסך 5 אינץ’ Full HD 1080p, נפח אחסון של 32GB, חריץ הרחבה MicroSD, עמידות בפני מים ואבק, חיישן אינפרה-אדום, שבב NFC וסוללת 3,000mAh.

התמונות החדשות מציגות מכשיר שנראה גמור ומוכן להשקה לפחות מבחינת העיצוב המגובש. ייתכן מאוד שזהו המכשיר אותו סוני תציג באירוע החברה ב-4 ליולי בצרפת, שישלים את ליין האקספריה הנפלא והעשיר של החברה.

(מקור – UnwiredView)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים