מקור: סמסונג תכריז על ה-Galaxy Note III ב-4 לספטמבר

Samsung-Galaxy-Note-2-mainלמרות שאין אישור רשמי, לאף אחד אין ספק כי ה-Samsung Galaxy Note III יוכרז השנה. הציפיות הן כי המכשיר שהמציא את שוק הפאבלטים צפוי להגיע בגרסתו השלישית במהלך חודש ספטמבר, בעוד אנחנו תמיד סברנו ש-Galaxy Note III יוכרז בסמוך לתערוכת IFA החשובה, וכעת לפי מקור בחברה נראה כי כך באמת יהיה.

לפי המקור, פאבלט ה-Samsung Galaxy Note 3 יוכרז ב-4 לספטמבר, באירוע החברה החגיגי שיקדים את תערוכת IFA 2013 הנפתחת ב-6 לספטמבר. ההכרזה תתבצע כחלק מעוד אירוע “Unpacked” שיערך בברלין (שם גם נערכת התערוכה), שהפך בשנים האחרונות למקום בו החברה חושפת את מוצריה החשובים ביותר. מלבד אתר AndroidGeeks שמביא את המידע אין ממש דרך אחרת לאשר אותו, אבל הפרטים אכן מתאימים לדפוס ההתנהגות של סמסונג.

ייצור המוני של המכשיר צפוי להתחיל באוגוסט וככל נראה ההשקה תהיה בספטמבר או באוקטובר, כך שהכרזה בתחילת ספטמבר נשמעת הגיונית מאוד. עדיין המחלוקת הגדולה סביב המכשיר (לפחות לפי השמועות) היא המסך איתו הוא יגיע. יש הטוענים כי לסמסונג מחסור במסכי Super AMOLED ולכן גרסאות של ה-Galaxy Note 3 יגיעו עם מסך LCD. שמועות אחרות גרסו כי הוא בכלל יהיה הראשון עם מסך גמיש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים