הישג למיקרוסופט: החנות המקוונת של Windows 8 מונה 100,000 אפליקציות

windows-store

באיחור של שבוע בלבד מאז כנס המפתחים Build2013 של ענקית התוכנה מיקרוסופט, זוקפת החברה לזכותה של מערכת ההפעלה Windows 8 הישג מרשים ומונה זו הפעם הראשונה מעל ל-100,000 יישומים בחנות האפליקציות הייעודית שלה. מערכת ההפעלה Windows 8 הושקה לציבור הרחב בגרסתה הרשמית באוקטובר האחרון, והיוותה נקודת מפנה מהותית בויזואליות של מערכת ההפעלה Windows לדורותיה בהציגה את ממשק ה-Metro החדש.

אף על פי שהצעד האמיץ שנקטה החברה התקבל בתגובות מעורבות, ההישג שמציגה כעת מיקרוסופט מהווה הבעת אמון מצד קהילת המפתחים, כאשר חנות האפליקציות של Windows 8 מונה כיום כ-100,000 אפליקציות אחרי 8 חודשים בלבד מאז הושקה. לשם השוואה מערכת ההפעלה Windows Phone של החברה עבור מכשירים ניידים הגיעה לנתון זהה לאחר 18 חודשים, ואילו מערכת ההפעלה אנדרואיד הגיעה לנתון דומה אחרי כ-18 חודשים אף היא. השוואה בין חנויות אפליקציות שונות היא מורכבת, שהרי כל חברה מציגה מודל עסקי שונה לחנות האפליקציות שלה, אולם נראה שכמה מהשמות הגדולים בתעשייה כבר נמצאים זמן מה בחנות האפלקיציות וחברות נוספות כמו פייסבוק ו-Flipboard הודיעו שהן עתידות להציג אפליקציות ייעודיות משלהן עבור מערכת ההפעלה ווינדוס בגרסה 8.1.

 


הנתונים המעודדים הנוגעים לחנות האפליקציות של מיקרוסופט מגיעים בד בבד עם הודעת החברה על העדכון האחרון למערכת ההפעלה לגרסה 8.1 שעתידה לשפר את חווית המשתמש ולהציג מגוון פיצ’רים חדשים, כמו כן החברה בוחנת דגם חדש לליין הטאבלטים שלה (Surface) שעתיד לשאת מעבד מתוצרת Qualcomm עם מגוון אפליקציות ושירותים פופלארים נוספים, עימם נראה כי עתידה של גרסת ה-Surface RT של החברה נראה ורוד בהרבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים