טושיבה השיקה משפחה חדשה של טלוויזיות עם סוללות מובנות

לא נעים להודות, אבל ככל שזה נוגע לתשתיות – ישראל רחוקה שנות אור ממעמד של מדינה מערבית, וקרובה הרבה יותר לעולם השלישי. אספקת חשמל סדירה, לדוגמא, אינה אחד מהשירותים האלמנטריים שמקבל האזרח בישראל. אז מה עושים? משתמשים במחשבים ניידים, אינטרנט סלולרי שאינו תלוי ברשת החשמל הביתית ומתקני חימום-מים מבוססי גז או סולר, שיהיה איך להתקלח בימי החורף הסוערים. אבל מה אם פתאום מתחשק לכם לצפות בטלוויזיה?

נכון להיום, הדרך היחידה לצפות בטלוויזיה בשעת הפסקת חשמל היא תוכניות שהורדתם מראש למחשב (או צפייה ישירה באמצעות האינטרנט הסלולרי, אם יש לכם מזל). אבל טושיבה חשבה עליכם – או, ליתר דיוק, על האזרחים המסכנים במדינות עוד-יותר נחשלות מאיתנו, ואתמול היא הכריזה על השקת הטלוויזיות הראשונות עם סוללות מובנות בדרם-מזרח אסיה.

המשפחה החדשה, העונה לשם Power TV, מיועדת למדינות אסיה הנחשלות, בהן אספקת חשמל סדירה אינה מובטחת, והיא מתמודדת עם האתגר ע”י מערכת למיטוב התמונה תוך חיסכון בצריכת החשמל, הכוללת התאמה אוטומטית של רמת התאורה במסך בהתחשב ברמת התאורה בחדר. הדגם הראשון, PC 1, מגיע בגדלים של 32 ו-34 אינצ’, ומסוגל לפעול עד שעתיים על הסוללה המובנית.

בנוסף לסדרה החדשה והמעניינת, השיקה טושיבה במדינות המזרח הנחשלות גם סדרה מבוססת על Regza וטלוויזיית 3D ראשונה בשוק זה. אבל בואו נודה באמת – זה לא מעניין אותנו. כאלה יש לנו מספיק, והן ממילא יעמדו החל מהחודש הקרוב מושבתות בהמתנה לסוף סופת החורף ותקלות החשמל שהיא מביאה איתה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים