וידאו: LG משחררת טיזר לקראת הכרזת ה-G2

lg-g2-logo (1)חברת LG לא ניסתה להסתיר יותר מידי את כוונותיה בנוגע לסמארטפון הדגל הבא שלה, ה-LG G2. רק לפני כמה ימים חשפה החברה כי שמו הסופי של המכשיר אכן יהיה LG G2 ולא חלק מסדרת האופטימוס איתה LG רצה כבר כמה שנים. כעת משחררת LG וידאו טיזר חדש לחימום הקהל לקראת ההכרזה הרשמית שתיערך ב-7 באוגוסט. הוידאו עצמו לא מרמז יותר מידי על ה-LG G2, סך הכול הוא כולל קטעים די גנריים שבאותה מידה היו מתאימים גם להכרזה על מקרר.

ממש בסוף הוידאו אנו זוכים לראות צללית של ה-G2 וניתן לראות בבירור את הכפתורים בגב המכשיר מתחת למצלמה. לאחר מכן צץ הכיתוב “בואו לראות איך LG G2 לומד ממך”, כנראה שמדובר בעוד סלוגן בלי הרבה משמעות, אבל כמובן שנשמח להפתעות.

מלבד זאת אין פרטים חדשים על סמארטפון הדגל הבא של LG, אבל אין ספק שהוא מכשיר מסקרן הצפוי להיות מהחזקים בשוק – בחברה אישרו כי יתבסס על פלטפורמת ה-Snapdragon 800 מבית קוולקום. שאר מפרטו של ה-LG G2 צפוי לכלול מסך 5.2 אינץ’ ברזולוציית HD 1080P, מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל, זיכרון פנימי 2GB RAM, קישורית דור 4 מסוג LTE וסוללת 2,450mAh.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים