וידאו: ה-PlayStation Phone, או Sony Ericsson Z1, נצפה ביוון עם אנדרואיד 2.3

ה-PlayStation Phone של סוני-אריקסון עדיין עושה שמות ביצר התאווה שלנו. אמנם נותר עוד לא מעט זמן עד להכרזתו המשוערת (בפברואר), אך כבר היום אנו יכולים להתרשם מעט ממראה המכשיר במציאות, בזכות קוסטאס ולאצ’אקי, מייסד בלוג הטכנולוגיה היווני TechBlog.gr. הלה הצליח ללכוד את המכשיר בסרטון וידאו קצר ולא מאוד איכותי, אך בהחלט מרשים:

המכשיר, המכונה על פי ולאצ’אקי Z1, מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת 2.3 המצופה על מסך 4 איצ’ בערך, גוף דק ממה שהיינו חושבים (קשה להבחין שזה סליידר!) ותגובות מהירות, שלא בדיוק מזוהות עם סדרת ה-Xperia של החברה הלונדונית. כמו ה-X10 גם הוא מצוייד במצלמת 8 מגה-פיקסל עם מבזק LED, ואנו מקווים שהוא יגיע לשוק לפני שנספיק לשכוח כמה חדשני הוא אמור להיות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים