דיווח: Galaxy Note 3 יגיע עם מסך 5.7 אינץ’, מספרי המודל נחשפו

Samsung_Galaxy_Note_2_pressגל השמועות אודות מכשיר הפאבלט הבא של סמסונג מסרב לעצור: האתר הדרום קוריאני Business Daily טוען כי בידיו נתוני המפרט הסופיים של מכשיר ה-Galaxy Note 3 עליו צפויה חברת סמסונג להכריז בתחילת חודש ספטמבר, ממש מעט לפני פתיחתה של תערוכת IFA בברלין. הדיווח החדש לא מאמת או שולל את זה הקודם של ET News לפיו החברה תשיק ארבעה דגמים שונים עם מאפיינים יחודיים, אולם מנסה לשים סוף לסוגיית גודל המסך.

על פי הדיווח, סמסונג תשיק את Galaxy Note 3 עם מסך בגודל 5.7 אינץ’, מעבד מרובע ליבות על גבי פלטפורמת Snapdragon 800, זיכרון RAM בנפח 3GB, תמיכה בקישוריות LTE-Advanced (המהירה פי שניים מ-4G LTE), מראה מתכתי כשל Galaxy S4 ומערכת ההפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.3. אין בדיווח התייחסות לסוג המסך (LCD / AMOLED) או לתצורה שלו.

אין ויכוח – יותר מגרסה אחת

בנוסף, טענו ב-Business Daily כי בדומה לנעשה עם מכשיר הדגל של החברה, גם Galaxy Note 3 עשוי להגיע בשתי גרסאות – האחת עם הפלטפורמה של Qualcomm והשניה עם פלטפורמת Exynos 5 של סמסונג. טענה זו מקבלת אימות מאתר Samsung Updates ששפך לפני כמה ימים מעט אור על מספרי המודל השונים של מכשיר הפאבלט:

Samsung N900 גרסה בינלאומית המבוססת על פלטפורמת Exynos 5
Samsung N9005 גרסה בינלאומית המבוססת על פלטפורמת Snapdragon 800
Samsung N900A גרסה אמריקאית עבור AT&T
Samsung N900T גרסה אמריקאית עבור T-Mobile
Samsung N900V גרסה אמריקאית עבור Verizon
Samsung N900S גרסה אמריקאית עבור Sprint
Samsung N900R4 לא ידוע
Samsung N900P לא ידוע

ספטמבר הגדול

על אף כמות השמועות המכובדת, טרם ראינו תמונה אותנטית של המכשיר. כמעט בכל יום אנו מקבלים מכם דיווחים על תמונות מודלפות שמציגות לכאורה את Galaxy Note 3, אך רובן ככולן, כך אנחנו יכולים לאשר באופן ודאי, מציגות את תבנית האבטיפוס השחורה והמוכרת של מכשירי סמסונג. זהו לחלוטין לא עיצובו הסופי של המכשיר.

בניגוד לפאבלט של סמסונג, תמונות מודלפות חושפות דווקא כמה ממתחריו שיעלו למדפים גם הם במהלך חודש ספטמבר, כך על פי דיווחים לא רשמיים. אתמול דלפה לרשת תמונה של פאנל מסך בגודל 6 אינץ’ מבית נוקיה שככל הנראה תקיים אירוע הכרזה גדול בספטמבר, פחות או יותר בסמוך ל-HTC שצפויה להציג באותו החודש את מכשיר ה-One Max בעל מראה זהה לזה של מכשיר הדגל HTC One אך עם מסך גדול יותר. בתחילת חודש אוגוסט תחשוף LG באופן רשמי את מכשיר הפאבלט LG G2 שיעלה למדפים ברחבי העולם רק בספטמבר – ואת התמונות שלו ממש לא קשה למצוא ברשת.

(מקור – BGR)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים