תמונות: Motorola Olympus נקנה בשוק פשפשים לטובת בוק צילומים באיכות שטרם ראינו

מכשיר ה-Tegra 2 הראשון של מוטורולה, הלא הוא ה-Olympus, נראה לנו עד היום כגוש שחור עמום עם נטייה לצורת ריבוע. אך כמו שבשבוע שעבר הוסר הטשטוש מפניה של דוקטור א’ המוטרדת, היום הוסר הטשטוש מסמארטפון הדגל הבא של מוטורולה!

מקור שלח לאתר Gizmodo אלבום (“בּוּק”) תמונות של הדוגמן, אותו קנה לטענתו בשוק פשפשים מבלי לדעת האם הוא בכלל עובד. כשניסה להדליק אותו, גילה כי זהו אכן הדבר האמיתי והחי, וניגש למלאכת הצילום. המכשיר מריץ כרגע את אנדרואיד 2.2, ונושא גרסא כלשהיא של ממשק ה-Motoblur. גודל המסך הוא ככל הנראה 4 אינצ’ (לפחות), מעליו נמצאת מצלמה לשיחות וידאו, ובצד המכשיר נמצאות שתי יציאות – Mini-USB ו-HDMI – זו לצד זו. פרטים נוספים נשמע מן-הסתם בקרוב, וגם ההשקה הרשמית אמורה לפי האירועים האחרונים להגיע תוך חודש-חודשיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים