מיקרוסופט משיקה אפליקציית Office לסמארטפונים מבוססי אנדרואיד

office-for-androidחברת מיקרוסופט שחררה לפני זמן קצר לחנות האפליקציות לאנדרואיד, Play Store, את אפליקציית Office (אופיס) חודש וחצי אחרי ששוחררה לאייפון. אפליקציית Office Mobile זמינה לסמארטפונים בלבד המריצים את מערכת ההפעלה של גוגל וכמו הגרסאות שלה בפלטפורמות אחרות היא מסוגלת לבצע פעולות עריכה וצפייה בסיסיות של קבצי אופיס: Word, Excel ו-PowerPoint. האפליקציה מסתנכרנת עם אחסון הענן של מיקרוסופט, SkyDrive, ממנו היא יכולה לפתוח קבצים ואף לשמור עליו את העבודה שבוצעה עליהם.

האפליקציה עצמה זמינה להורדה בחינם דרך חנות האפליקציות לאנדרואיד לסמארטפונים בגרסה 4.0 ומעלה (אין תמיכה בטאבלטים), אמנם השימוש בה מותנה במנוי Office 365 שעבורו נשלם כל חודש. יכולות העריכה באפליקציה בסיסיות למדי ואפשר לבצע תיקונים במסמך, הוספת תגובות, עריכת טקסט ועיצוב פונט, מעבר לכך – מומלץ לעבוד על התוכנה המלאה במחשב.

כפי שניתן לראות אפליקציית Office Mobile לא נקיה מחסרונות וכעת היא משמשת בסך הכול כשירות משלים ל-Office 365. אין גרסה חינמית מוגבלת של האפליקציה או כזו הניתנת להורדה בתשלום חד-פעמי, כזו היינו מאוד שמחים לראות מענקית תוכנה כמו מיקרוסופט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים