הכירו את Drippler: האפליקציה שתלמד אתכם על המכשיר הנייד שלכם

Drippler-iPhone-Gadgety

שפע המידע הזורם דרך רשת האינטרנט יכול לעיתים לבלבל גם את אלו שהכתירו עצמם כמלכי החיפוש, אך גם אותם מלכים יודעים שנתיניהם הרבים מרבים לפנות אליהם בשאלות, במקום לגשת למנועי החיפוש, כאשר הם מחפשים את התשובה לשאלות טכניות, גם אם התשובה נמצאת מרחק הקשת מספר מילים בודדות בגוגל בלבד. “חוכמת מומחים” זו מסתמכת על המחשבה כי לאדם יחיד אשר פתר עבורכם בעיה מסויימת בזמן כלשהו בעבר, יהיו התשובות לפתרון כל בעיה בכל נושא הסובב את אותו התחום, גם אם לאותו אדם אין ממש ידע בנושא מסויים.

עצמאות בטפטופים

עצמאות היא דבר נפלא! לו יכולנו להיות עצמאים בכל תחומי חיינו ולפתור את כל הבעיות שלנו ללא עזרה, כנראה שיכולנו לפנות זמן גדול יותר לפנאי, אך זה לא המצב. אז נכון, כל התשובות כנראה נמצאות באינטרנט, אבל לא כולנו יודעים למצוא אותן או מה לחפש, וגם אם הדבר נראה פשוט עבור אדם אחד, הוא עשוי להקשות על אדם אחר, וכשאדם נקלע לקשיים הדבר עשוי לגרום ללחץ, פחד אפילו, מהלא נודע.

כדי לנסות ולפתור את בעיית החשש מתפעול מכשירים אלקטרונים ניידים, בחרו בדריפלר (Drippler) בדרך מעניינת ובאמצעות אפליקציות למכשירים ניידים שונים על-גבי הפלטפורמות השונות, מספקת החברה טפטופי ידע הנוגעים למכשיר שלכם באופן ספציפי. בדרך זו, יוכל כל משתמש ללמוד מידי יום משהו חדש על המכשיר שברשותו, והדבר יעשיר את הידע שלו בלי להעמיס עליו יותר מידי פרטים.

איך זה עובד?

לאחר שתתקינו את Drippler על המכשיר הנייד שלכם, תנסה האפליקציה לזהות באיזה מכשיר אתם משתמשים. לאחר סיום הליך הזיהוי תתחילו לקבל עדכונים יומיים דרך האפליקציה המכילים חדשות, טיפים  והמלצות על אפליקציות ומשחקים, כולם נתפרו עבור המכשיר שלכם במיוחד.

יש לכם יותר ממכשיר אחד? אין בעיה! Drippler תאפשר לכם לחבר כמה מכשירים שתרצו תחת חשבון יחיד, בו תוכלו לצפות דרך אתר החברה, Drippler.com, ודרכו תוכלו גם לנהל את רשימת המכשירים שברשותכם. ל-Drippler רשימה של 800 מכשירי סמארטפון, טאבלטים, קונסולות משחקים, נגני MP3 וקוראי ספרים דיגיטליים עליהם תוכלו לקבל עדכונים, דרכם תלמדו משהו חדש על המכשירים שלכם מידי יום.

זמינות ועדכונים

היום (ג’) הודיעה החברה כי כבר מעל ל-200 מיליון טפטופי מידע (Drips) הכוללים חדשות, טיפים, המלצות על אפליקציות ומשחקים ועוד כבר עשו דרכם למשתמשים באפליקציות החברה על-גבי פלטפורמות iOS ואנדרואיד, ולכבוד המאורע משיקה Drippler אפליקציה חדשה למכשירי האנדרואיד, שהותאמה במיוחד גם לתמיכה בטאבלטים.

Drippler - Nexus 10

Drippler נוסדה בשנת 2011 וכבר בחודש אפריל האחרון הודיעה החברה כי חצתה את רף 5 מיליון המשתמשים באפליקציה והשיקה לראשונה אפליקציה גם למכשירי האייפון. לחברה כיום 10 עובדים והיא פועלת ממשרדיה בת”א ובסן-פרנסיסקו. מנכ”ל החברה, מתן תלמי, סיפר לגאדג’טי על מה שהביא לפיתוח האפליקציה:

בשנים האחרונות כל הסביבה שלנו התחילה להשתמש בסמארטפונים וטאבלטים, ובתור חבר’ה טכנולוגים כל המשפחה והחברים שאלו אותנו שאלות כמו: מה כדאי להוריד, איך מפעילים את הפיצ’ר הזה, מה הגרסה האחרונה? וכו’, וזה גרם לנו להבין שהמשתמש הממוצע מאוד רוצה לדעת יותר אבל אין לו לאן לפנות.

 להורדת האפליקציה לאייפון \ אנדרואיד


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים