שמועה: סוני תכריז גם על גרסה מוקטנת של Xperia i1 Honami

Sony-Honami-Rumorsכבר תקופה ארוכה שבכותרות מגזיני הטכנולוגיה מככב מכשיר הדגל החדש של סוני, Xperia i1 Honami (על פי דיווח חדש – Xperia Z One), אותו צפויה החברה לחשוף בתחילת חודש ספטמבר. על אף המפרט המרשים שכולל מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD ופלטפורמת Snapdragon 800, תנסה סוני להתמקד דווקא בצילום ותאבזר את המכשיר במצלמה עם חיישן ברזולוציית 20.7 מגה-פיקסל, עדשת G המוכרת מהמצלמות הקומפקטיות של החברה ומפתח צמצם F/2.0 שיסייע בהפקת תמונות איכותיות בתאורה נמוכה. אך האם סוני תלך בדרכן של המתחרות ותציע בנוסף גם גרסה קטנה של מכשיר הדגל?

שמועה חדשה טוענת כעת כי סוני מבקשת לתת מענה גם לצרכנים שאינם מרגישים בנוח עם מסך 5 אינץ’ ולכן תייצר את מכשיר ה-Honami Xperia Z One בגרסה נוספת, קטנה יותר. בניגוד למתחרות האחרות ששיחררו את הגרסאות הקטנות של מכשירי הדגל שלהן עם חומרה חלשה יותר כמו Galaxy S4 Mini של סמסונג, האח הקטן של ה-Xperia Z One צפוי לשמור על כל מאפייני החומרה והתוכנה של אחיו הגדול. על פי המקור, Xperia Z One Mini יגיע עם מסך בגודל 4.3 אינץ’ ורזולוציית HD 720p, מעבד Snapdragon 800, זיכרון RAM בנפח 2GB ומצלמת 20.7 מגה פיקסל כולל עדשת G האיכותית. שינוי אחד לפחות יבוא לידי ביטוי בסוללה שתגיע בקיבולת 2,400mAh במקום 3,000mAh של Xperia Z One המקורי.

חשוב לזכור כי נכון לעכשיו מדובר עדיין בשמועות ואלו אינן מספרות דבר על מועד השקתו של מכשיר ה-Mini, אולם ישנו סיכוי שזה ייחשף יחד עם אחיו הגדול על אותה הבמה ב-4 בספטמבר, יומיים לפני פתיחתה של תערוכת IFA 2013 בברלין. בנוסף, אתמול דיווח אתר Businessweek כי על פי מקורותיו השונים סוני אכן תחשוף את מכשיר הדגל החדש שלה בתאריך זה, ולא אחד אחר.

SONY-Xperia-i1-L39h-Honami
תמונת יח”צ מודלפת. Xperia Z One

עוד באותו אירוע תחשוף סוני תוספי מצלמה שניתן יהיה להלביש על כל מכשיר חכם ולאו דווקא על מכשיריה שלה. עד כה הכרנו מההדלפות שני דגמים: DSC-QX10 עם חיישן 18 מגה-פיקסל בגודל 1/2.3 אינץ’ ו-DSC-QX100 עם חיישן 20.2 מגה-פיקסל בגודל 1 אינץ’. התוספים יתממשקו עם המכשיר באמצעות קישוריות WiFi או NFC ו-Bluetooth ויהפכו את המצלמה שלו מקצועית ומדויקת הרבה יותר.

(מקור – PhoneArena , GSMArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים