בכיר ב-LG: שעון חכם, טאבלט, פאבלט וסמארטפון Firefox OS בדרך

LG-optimus-Pad-4נראה שחברת LG מתחילה לצבור שוב מומנטום חיובי. אחרי ההכרזה המתוקשרת של סמארטפון הדגל החדש LG G2, ראש הסניף הבולגרי של LG מובייל מספר כי זוהי רק ההתחלה ושממש בקרוב נראה טאבלט חדש, פאבלט, סמארטפון מבוסס מערכת ההפעלה Firefox OS ואפילו חזרה לזירת השעונים החכמים, שהיא כזכור הייתה בין החלוצות בה. רק בשבוע שעבר געשה הרשת סביב שמועה על הכרזה של טאבלט חדש בגודל 8.3 אינץ’ מבית LG בתערוכת IFA 2013 וכעת נראה שיש אמת בדברים.

הטאבלט החדש יהיה ממותג גם כן באות G ואחד מהשמות האפשריים שעלו הוא LG G Pad. הטאבלט מיועד ככל הנראה לשוק הגבוה עם מפרט הכולל את פלטפורמת Snapdragon 800, מסך 8.3 אינץ’ איכותי ברזולוציה של 1920X1080, זיכרון 2GB RAM וגרסאות WiFi ו-LTE. סימן השאלה הגדול היה ונותר סביב מחירו של הטאבלט. כל תג מחיר שיהיה קרוב לזה של ה-iPad Mini מעמיד אותו מיד בסכנה קיומית ובנוסף לכך יש גם את התחרות מכיוון ה-Nexus 7 החדש של גוגל, המסתמן כמוצלח ואטרקטיבי במיוחד.

הבכיר ב-LG מאשר כי החברה עובדת גם על סמארטפון בגודל 6 אינץ’, מה שמכניס אותו לקטגוריית הפאבלטים. המכשיר יהיה יורשו של LG Optimus G Pro שהגיע עם מסך 5.5 אינץ’. העובדה ש-LG עובדת על שעון חכם לא מפתיעה במיוחד, אבל בהחלט יהיה מרגש לראות את הקטגוריה הזו חוזרת לחיים עם טכנולוגיות בשלות יותר ואולי אפילו מסכים גמישים שיהפכו אותה לגיטימית ושימושית משחשבנו.

ובאשר ל-FireFox, מדובר במהלך מובן לגמרי – אין בכוונתה של LG לחזק את מעמדה בשוק הגבוה בעזרתה של קרן מוזילה, שכן מכשירי Firefox OS מיועדים לשווקים מתפתים ובמחירים של פחות מ-$100 (לא תחרות אמיתית לאנדרואיד).

(מקור – Android Central)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים