אפל שולחת הזמנות לאירוע הכרזת האייפון החדש ב-10 בספטמבר

apple-invite

היום (ג’) שלחה אפל הזמנות לקראת אירוע מיוחד לעיתונאים שתקיים ב-10 בספטמבר במרכז יירבה בואנה (Yerba Buena) לאומנות בסן-פרנסיסקו החל מהשעה 20:00 שעון ישראל. באירוע זה צפויה החברה להציג זו הפעם הראשונה שני מכשירי אייפון חדשים, האחד יהווה את דור ההמשך לקו מכשירי האייפון הקיימים ויישא ככל הנראה את השם iPhone 5S, בעוד המכשיר השני, אשר ידוע כ-iPhone 5C, צפוי להיות הדגם הראשון של החברה בקו המוצרים המוזל.

בהזמנה עצמה מחלקת אפל רמזים לגבי צבעיו של האייפון המוזל, אשר עפ”י השמועות וההדלפות השונות צפויים להגיע בשלל צבעים בוהקים התואמים את אלו שהתאימה אפל למערכת ההפעלה iOS 7 שהציגה לפני מספר חודשים.

הבחירה להשיק דגם מוזל למכשיר האייפון קשורה לרצונה של אפל להרחיב את נוכחותה בסין ובמדינות מתפתחות אחרות. יצרניות מכשירים ניידים המבוססות בסין וקוריאה כמו Huawei, ZTE, Oppo, Samsung, LG ואחרות זוכות להצלחה רבה במכירות, בעיקר בשל נוכחותן העזה בשוק הסיני, שוק גדול ומתפתח בו אפל רוצה דריסת רגל גדולה ככל האפשר.

הצבעים החדשים
הצבעים החדשים

עפ”י הנתונים הידועים לנו עד כה, צפוי מכשיר ה-iPhone 5S להגיע בעיצוב דומה לדגם הקודם, עם מסך רטינה בגודל 4 אינץ’ ברזולוציה של 640×1136 ובצפיפות פיקסלים של 326PPI, מעבד חדש, Apple A7, המבוסס על ארכיטקטורת השבבים ARMv8 שתציג אולי תמיכה ב-64bit, זיכרון 1GB RAM ונפח אחסון פנימי בגדלים 16GB/32GB/64GB/128GB, סוללה בקיבולת 1600mAh ומצלמה בעלת חיישן 12 מגה-פיקסל עם צמצם f/2.0, אשר עשויה לכלול שיפורים לאפליקציית המצלמה המובנית כמו בחירת התמונה האידאלית ע”י זיהוי תנועות פנים של חיוך, מצמוץ או סגירת עיניים. בנוסף, צפוי ה-iPhone 5S להגיע בצבעים חדשים: זהב-שמפניה ואפור ולכלול גם כפתור בית שיתמוך בזיהוי ביומטרי.

ה-iPhone 5C צפוי להגיע בתוך גוף פלסטיק קשיח בשלל צבעים (כחול, אדום, ירוק, צהוב ולבן) עם מסך רטינה בגודל 4 אינץ’ בעל צפיפות פיקסלים 326PPI, מעבד ה-Apple A6 כפול הליבה בתדר שעון 1.3GHz, זיכרון 512MB ואולי אף 1GB ומצלמה בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל עם צמצם f/2.4. מחירו של האייפון המוזל צפוי לעמוד סביב 400$ ללא חוזה.

עפ”י הדלפה שהגיעה דרך אימייל שנשלח לאחד מהמפתחים ל-iOS ומקורו בחברת Nuance העומדת מאחורי מנוע הזיהוי הקולי של העוזרת הוירטואלית סירי, תשוחרר הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, iOS 7, כבר ביום בו תערוך אפל את אירוע ההכרזה, כלומר, ב-10 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים