כמה אירוני – אייפון 4 לבן נמצא… בבר!

שני עובדי אפל נכנסים לבר…

טוב,אולי זה נשמע כמו התחלה של בדיחה, אך ככל שזה נראה לא סביר, שוב התגלה האייפון 4 – הפעם בצבע לבן – בבר.

כזכור, במאי האחרון התגלה אייפון 4 בבר כלשהו באמריקה, והגיע לידי גיזמודו. כבר אז התעוררו ויכוחים קולניים בשאלה האם הוא אמיתי או לא, ובסוף התברר שהמכשיר אכן היה אמיתי. עשרות תיאוריות קונספירציה בנוגע להימצאות המכשיר לבדו צצו כפטריות אחרי האפל: איך בדיוק הוא הגיע לשם? האם זה היה בכוונה, כדי לקבל עוד פרסום? או שאולי העובד האחראי למצב קיבל מכתב פיטורין?

בכל מקרה – רוב האנשים לא האמינו, חשבו שאולי מדובר באבטיפוס או אולי סתם המצאה של מישהו. זה פשוט לא התאים לאפל. ועכשיו התגלה עוד אייפון 4, בצבע לבן, ואנחנו שואלים את עצמנו האם גם הפעם זה אמיתי?

למי שלא יודע, אפל דחתה את הוצאת האייפון הלבן כבר מספר פעמים, עם תירוצים כגון “יש בעיה עם הפיגמנטים”, “הצבע לא עובד טוב עם הזכוכית” וכדומה. לפני כחודש מכר נער אייפון 4 לבן מזוייף תמורת כ-130 אלף דולר, ועוד מספר זיופים הופיעו פה ושם, אך אף אחד לא האמין (חוץ מהקונה המאושר הלא מאושר), ועתה מתעוררת תקווה חדשה כי הדבר האמיתי אכן קיים.

נראה שאפל צריכה לשים סוף לשוטטות העובדים שלה – או לפתוח בר בתוך בניין החברה (כמו גוגל), וכך לא תאבד מכשירים יקרים. אבל נראה שממילא לא נוכל לדעת האם המכשיר שבתמונות אמיתי או לא עד להודעה רשמית מהחברה. עד אז – הישארו מועדכנים באתר!

(מקור: Mac Stories)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים