הוכרזה: Xiaomi MiTV – טלוויזיה חכמה 47 אינץ’ עם תלת-ממד, ממשק MIUI ומחיר מפתיע

mitv_66חברת Xiaomi הסינית חשפה במהלך אירוע שערכה הבוקר את סמארטפון הדגל החדש והמרשים MiPhone 3, ולצידו הוכרז מכשיר נוסף ומפתיע – Xiaomi MiTV, טלוויזיה חכמה בגודל 47 אינץ’ עם תמיכה בתלת-ממד. חברת Xiaomi התמקדה עד כה בעיקר בשוק הסלולר, אך צברה ניסיון כלשהו בתחום הקולנוע הביתי עם השקתו בסוף השנה שעברה של Xiaomi Box – סטרימר מתקדם מבוסס אנדרואיד בעל תמיכה ב-AirPlay ו-DLNA להזרמת וידאו. החברה לקחה את שלמדה מפיתוח הסטרימר ומציגה את MiTV, המתבססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד וממשק המשתמש MIUI המותאם לטלוויזיה.

mitv_32מפרט ה-Xiaomi MiTV יזכיר לכם את זה של הסמארטפון, רק עם מסך בגודל 47 אינץ’ – פאנל תצוגה המיוצר על ידי LG וסמסונג ברזולוציה של 1920X1080 עם תמיכה בתלת-ממד (הטלוויזיה מגיעה עם שני זוגות משקפיים), פלטפורמת Snapdragon 600 עם מעבד מרובע-ליבה 1.7Ghz והמאיץ הגרפי Adreno 320, זיכרון פנימי 2GB RAM, נפח אחסון מובנה 8GB, קישוריות WiFi ובלוטות’ 4.0, תמיכה במגוון פרוטוקולי הזרמת וידאו כגון: AirPlay של אפל, DLNA, Miracast ו-WiDi. ניתן לנגן תכנים גם ישירות מהכונן המחובר לטלוויזיה עם תמיכה בפורמטים פופולריים כמו: MKV, AVI, MP4, MOV ועוד.

לטלוויזיה שלל כניסות וחיבורים: שתי כניסות HDMI, שתי כניסות USB (לחיבור כנון חיצוני), VGA, Ethernet, יציאת אודיו וטיונר פנימי. מערכת ההפעלה של ה-MiTV מבוססת אנדרואיד שעל גביה ממשק המשתמש MIUI, כמו ב-MiPhone 3, אך מותאם למסך הגדול של הטלוויזיה.

לטענת Xiaomi הטלוויזיה מגיעה עם שלט נוח לשימוש בעל 11 כפתורים בלבד המותאם לעבוד עם מערכת ההפעלה שלה. בנוסף תוכלו גם להוריד אפליקציה לסמארטפון המשמשת כשלט לטלוויזיה. ל-MiTV עיצוב מרשים בעל מראה יוקרתי עם מסגרת אלומיניום דקיקה בעובי 8.4 מ”מ. עובי הטלוויזיה נע בין 2 ל-4.8 ס”מ.

mitv_11יכולות ההזרמה הרבות והמתקדמות ממכשירים חיצוניים (סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים וכו’) בטלוויזיה החכמה Xiaomi MiTV מעידות על גישה מעט שונה, עם דגש על תכנים בעיקר ממכשירי מובייל וגם אפליקציות ומשחקים אותם היא יכולה להריץ בעצמה (בגלל ההתבססות על אנדרואיד). ה-MiTV נשמעת כמו המסך הגדול האולטימטיבי לסמארטפון, מחירה יוצא הדופן של הטלוויזיה עומד על $490 בלבד (כ-1800 שקלים)!

הטלוויזיה תהיה זמינה לרכישה החל מאמצע אוקטובר, אך לצערנו, היא לא צפויה לצאת מגבולות סין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים