Samsung Galaxy Gear יתמוך עם השקתו רק במכשיר Galaxy Note 3

Galaxy-Gear-official-623x354באירוע Unpacked 2013 Episode 2 שערכה חברת סמסונג ביום רביעי האחרון בעיר ברלין, הציגה החברה את Galaxy Gear, שעון חכם ראשון מתוצרתה המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד ומציע מגוון פיצ’רים יחודיים. למעשה, השעון של סמסונג הינו אביזר ייעודי שמתחבר לסמארטפון דרך קישורית Bluetooth ומציע גישה נוחה ומהירה יותר להתראות, הודעות, שיחות ומידע אינפורמטיבי נוסף.

עוד בטרם חשיפת המכשיר עלו תהיות רבות בנוגע לצריכת החשמל וגודלה של הסוללה, ובמיוחד בנוגע ליכולת ההתממשקות שלו עם מכשירים שונים. בהכרזה הודיעה סמסונג כי בעת השקתו יוכל השעון החכם להתממשק עם שני מכשירים בלבד – Galaxy Note 3 ו-Galaxy Note 10.1 (החדש), כך שלדעת רבים הוא מהווה בסך הכל מוצר משלים. אולם על פי סמסונג בקרוב תגיע גם תמיכה למכשירי ה-Galaxy Note II, Galaxy S3 ו-Galaxy S4 ואף לסמארפונים של יצרניות אחרות בשלב מאוחר יותר.

מלבד התאמות תוכנה, התמיכה בשעון החכם של סמסונג טמונה בטכנולוגית ה-Bluetooth 4.0 שמאפשרת צריכת חשמל נמוכה במיוחד בעת חיבור מתמיד לקישורית הבלוטות’. מנהל השיווק של החברה ראיין בידן (Ryan Bidan) הדגיש את הקשר ההדוק בין Galaxy Gear למכשיר ה-Galaxy Note 3 וטען שמקורו בהנדסת המכשירים ובקוד התוכנה שבא עימם. יחד עם זאת ציין: ״אנחנו עובדים על מנת להביא התאמה בקרב מכשירים נוספים״.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים