מקורות בתעשיית השבבים: טושיבה תציג בתחילת 2011 שלושה טאבלטים על 3 מערכות הפעלה

שטף הדיווחים מאתר DigiTimes לא פוסק לעולם, ובמיוחד לקראת תערוכת CES 2011 המתרגשת לבוא ללאס-וגאס. היום מדווח אתר תעשיית הייצור הטאיוואני כי טושיבה היפנית מתכננת להציג בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית שלושה טאבלטים חדשים ותסמין פיצול אישיות תפעולית.

שלושת הטאבלטים, בגדלים 10.1 ו-11.6 אינצ’, צפויים להגיע עם שלוש מערכות הפעלה שונות: Windows 7, אנדרואיד ו-Chrome OS (הצפויה להיות מוצגת רשמית בהמשך הערב). זהו מהלך המעיד על הבלבול בקרב יצרניות החומרה בכל הנוגע למערכת ההפעלה המתאימה לטאבלטים: “חלונות” כבדה מדי, “אנדרואיד” לא מתאימה למסכים גדולים יחסית וכרום מחייבת חיבור נצחי לרשת.

את הטאבלטים תייצרנה החברות הטאיוואניות Quanta, Compal ו-Pegatron, והם צפויים להגיע לשוק במהלך הרבעון הראשון של 2011. במקביל, מתכננת טושיבה לייצר בעצמה טאבלט (או כמה טאבלטים) בגודל 7 אינצ’. הפרטים לגביו, מיותר לציין, טרם דלפו.

(תמונת המחשה: Engadget)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים