מוטרולה מתגאה ביכולות ההתאמה של Moto X על חשבון המתחרות

moto-x-commercialזמן קצר לאחר שהשיקה מוטורולה את מכשיר הדגל הראשון שלה תחת כנפיה של גוגל, ה-Moto X, נמסר כי תקציבי ענק יושקעו בשיווקו ובנסיונות לשנות את תדמיתה השלילית של החברה. באמצעות תשדיר פרסומת חדש שעלה לשידור בשבוע החולף, מתפארת חברת הבת של גוגל ביכולת ההתאמה הייחודית של מכשיר ה-Moto X ומקניטה בעקיפין את המתחרות שמנסות להעניק למוצריהן “יכולות התאמה מגוונות” על ידי שלל אביזרים כדוגמת מדבקות ונרתיקים.

בפרסומת מככבים סופי וחברה הטוב “סמארטפון”, אותו מנסה הראשונה לקשט באמצעות פריטים שונים ומגוחכים שרכשה במיוחד. מוגזם או מוצדק? -כך או כך, מצאנו את הפרסומת החדשה משעשעת למדי. צפו:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים