Samsung Galaxy S4 Active נוחת בישראל במחיר של 3,299 ש”ח

Samsung-Galaxy-S4-Active

סמסונג משיקה החל מהיום (א’) לראשונה בישראל את הגרסה שלה לסמארטפון המוגן בפני מים ואבק, הוא ה-Galaxy S4 Active. הסמארטפון שהושק עוד בתחילת חודש יוני יוצע לקהל הישראלי ברשת חנויות סמסונג ובאתר היבואן הרשמי החל מהיום ובמחיר של 3,299 ש”ח. החל מיום ראשון ה-29 בספטמבר יוצע המכשיר לרכישה גם דרך רשתות הסלולר.

ה-Galaxy S4 Active הוא וריאנט נוסף למכשיר הדגל של החברה, ה-Galaxy S4, אשר מספק פתרון עבור כל מי שחושש מפני פגיעת מים בטלפון, או חושק בצילום וידאו מתחת לפני המים. מפרטו של המכשיר כולל מעבד מרובע-ליבה 1.9Ghz, מסך LCD בגודל 5 אינץ’ Full HD 1080P, זיכרון פנימי 2GB RAM, זיכרון מובנה 16GB, מצלמה 8 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 2 מגה-פיקסל, חריץ הרחבה MicroSD וסוללת 2,600mAh.

עם הדגם העמיד בפני מים ואבק מציגה סמסונג תחרות בחברת סוני, שהציגה עוד בתחילת השנה הנוכחית את ה-Xperia Z העמיד בפני מים ואבק. סוני המשיכה להכניס את האלמנט גם במכשיריה האחרים כמו טאבלט ה-Xperia Tablet Z, פאבלט ה-Xperia Z Ultra ולאחרונה גם במכשיר הדגל החדש של החברה, ה-Xperia Z1.

ה-Galaxy S4 Active הינו האחרון בסדרה החדשה של מכשיריה של סמסונג אשר עשה דרכו לישראל. לפניו, נחתו בישראל בחודש שעבר דגם ה-Galaxy S4 Zoom אשר שם דגש על צילום באמצעות מצלמת 16 מגה פיקסל עם זום אופטי x10 ודגם ה-Galaxy S4 Mini.

(מקור – יח”צ סמסונג)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים