תמונה מאנדרואיד KitKat 4.4 פורסמה בחנות ה-Google Play

kitkat-keyboardהכרזתו של מכשיר הנקסוס 5 צפויה להתרחש על פי ההערכות באמצע חודש אוקטובר, כשיחד איתו תחשוף גוגל את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה אנדרואיד, הלוא היא KitKat 4.4. בעוד את המכשיר החדש כבר הספקנו לראות בכמה תמונות חטופות, רשמיות ולא רשמיות, פרטים או רמזים כלשהם על מה שצפויה להביא עמה הגרסה החדשה של אנדרואיד לא התקבלו, עד עכשיו.

באחד מן הדיווחים שהעלנו באתר אודות מכשיר הנקסוס 5, סיפרנו לכם גם על דבריהם הלא מאומתים של כמה מקורות שטענו כי בגרסה החדשה של אנדרואיד תוותר גוגל על ערכת הצבעים הכחולה שאפיינה את מערכת ההפעלה מאז גרסת Ice-Cream Sandwich 4.0. במהלך סוף השבוע, קיבלנו הוכחה ראשונה לכך מגוגל עצמה שהעלתה לחנות ה-Google Play צילום מסך של אפליקציה, בו נראה עיצוב שונה לשורת המשימות וגם אייקון חדש שלא ראינו לפניכן.

kitkat-statusbar

התמונה שלמעלה ודאי לא אמרה לכם הרבה, אך מי שיתמקד ויחקור – כנראה ויבחין בכך שמשהו שם איננו רגיל. ראשית, הצבע הכחול שעיטר את השעון, את מד הסוללה ואת שאר האייקונים שבשורת המשימות, הוחלף בצבע אפור עדין ובהיר. בצד השני, מופיע אייקון חדש בדמותה של פרוסת ליים פאי, המחליף את אייקון סוכריית הג’לי שסימל את ה-USB Debugging. נכון, Key Lime Pie כבר לא רלוונטית, אך כפי שכבר סיפרנו, עד לא מזמן היה שמו של העדכון סוד שמור שייתכן והוסתר גם מהמפתחים עצמם.

גוגל מתגרה בנו?

את התמונה המפלילה שהעלתה גוגל לחנות האפליקציות כמובן שכבר לא ניתן למצוא שם לאחר שכביכול נתגלתה “הטעות”. מקרה זה מצטרף לקטע הוידאו שהועלה ליוטיוב והוסר כמה שעות לאחר מכן משום שהופיע בו משהו שלא היינו אמורים לראות, לא בשלב הזה לפחות. ואיך אפשר שלא להזכיר את המכשיר המסתורי שנשכח בבר?

אין ספק, הכרזתו של מכשיר הנקסוס 5 מתקרבת בצעדי ענק. מה שאנחנו חווים בימים אלה הוא ככל הנראה מופע החימום המבויים של גוגל לקראת אירוע ההכרזה שעתיד להתרחש בשבועות הקרובים.

(מקור – Android Police)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים