בקרוב: CyanogenMod מביאים לאנדרואיד שכפול מסך אלחוטי באמצעות AirPlay

airplay-mirroring-android-kduttaהחברים מאחורי ה-ROM הפופולרי לאנדרואיד CyanogenMod מראים בחודשים האחרונים סימני התקדמות משמעותיים לכיוון המיינסטרים. שני צעדים חשובים ביותר נעשו בשבוע החולף: מיסוד רשמי של החברה ושיתוף פעולה ראשון עם יצרנית הסלולר Oppo במכשיר הדגל הבא שלה. המטרה של CyanogenMod היא ליצור את גרסת האנדרואיד המושלמת ולאחרונה נראה שמתמקדים בחברה גם בתקני הזרמה אלחוטיים רבים ככל האפשר.

לאחר שהמפתחים המוכשרים הצליחו להטמיע את תקן ההזרמה של Chromecast ישירות במערכת ההפעלה ונחסמו מיד על ידי גוגל, הם מציגים כעת וידאו הדגמה ראשון של תמיכה בתקן AirPlay הפופולרי של לא אחרת מאשר אפל. הוידאו מ-CyanogenMod מציג שימוש ביכולת ההזרמה המרשימה ביותר של AirPlay המאפשרת שכפול מסך (Mirroring) באופן אלחוטי למסך חיצוני. כך תוכלו לראות על מסך הטלוויזיה את כל מה שאתם רואים על סמארטפון האנדרואיד, אחד היתרונות הגדולים של התקן מבית אפל על ה-Chromecast של גוגל. ישנן מספר אפליקציות בחנות ה-Google Play המאפשרות הזרמת מדיה למכשירים תומכי AirPlay, אמנם שכפול מסך הוא דבר שעדיין לא ראינו.

יכולת שכפול המסך באמצעות AirPlay מתווספת לתמיכה בהזרמת מדיה למכשירים תומכי DLNA ולסטרימר ה-Roku (המוכר פחות בישראל). חשוב לציין, השימוש ביכולת החדשה הצפויה להגיע בקרוב למכשירים המריצים את ה-ROM של CyanogenMod תתאפשר רק דרך ה-Apple TV, שהוא כיום המכשיר היחיד שתומך בשכפול מסך באמצעות AirPlay.

(מקור – Engadget)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים