TI מכריזה על OMAP4440: צילום HD, תלת-ממד ועוד, על שתי ליבות 1.5GHz!

חברת Texas Instruments, אחת מיצרניות השבבים הניידים הגדולות בעולם, הכריזה היום על שבב מדור חדש המבוסס על פלטפורמת OMAP4. המעבד החדש נקרא OMAP4440, והוא יורשו של ה-OMAP4430, הצפוי למצוא את דרכו למכשירים צרכניים בחודשים הקרובים.

השבב החדש, שהוא SoC (מערכת-על-שבב), כולל שתי ליבות עיבוד תואמות ARM CORTEX A9 במהירות של עד 1.5GHz כל אחת, שתי ליבות ARM Cortex M3 למטלות בסיסיות כגון ניהול יעילות צריכת חשמל, מנוע הגרפיקה PowerVR ועוד כמה רכיבי חומרה חדשים.

התוצאה של כל זה היא שיפור של 50% בסך הביצועים, 30% בזמן טעינת אתרים, 25% בגלל ביצועי הגרפיקה, הכפלת ביצועי עיבוד וידאו כולל תמיכה ב-Full HD 1080p עד 60 פריימים לשניה ותלת-ממד ב-Full HD 1080p (30 פריימים בשניה), תמיכה בשתי מצלמות 12 מגה-פיקסל בו-זמנית לצילום 3D HD, ושלל יכולות שיחות וידאו שטרם נראו: ייצוב תמונה, וידאו-צ’ט אחד-על-אחד באיכות 1080p, וידאו-צ’ט עם ארבעה חברים (בנוסף למשתמש ה”מארח”) באיכות 720p ועוד.

כל זה צפוי להידגם לחברות בתחילת 2011, ולהתחיל לצאת מייצור המוני במחצית השניה של 2011. מה שאומר שעד שנראה מכשירים עם יכולות כאלה בשוק ייקח עוד לפחות שנה.

(מקור: SlashGear)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים