אפל מכרה מעל ל-9 מיליון מכשירי אייפון, 200 מיליון התקנות ל-iOS 7

iphone5s-gallery1-2013

אפל הודיעה היום (ב’) כי מכרה מעל ל-9 מיליון מכשירי אייפון במהלך סוף השבוע הראשון למכירתם של דגמי ה-iPhone 5S וה-iPhone 5C. כמות המכירות של מכשירי האייפון שברה את השיא הקודם של אפל מן השנה שעברה, אז מכרה החברה כ-5 מיליון מכשירים “בלבד” במהלך סוף השבוע הראשון להשקתו של דגם האייפון 5.

מניית אפל עלתה בכ-5% במהלך המסחר בצרפת ועליה דומה מגיעה גם לשווקים בארה”ב כאשר מניית החברה עולה במעל ל-5% בשלב טרום המסחר בבורסות בארה”ב, זאת כתוצאה מהערכות נמוכות יותר למכירות הראשוניות למכשירי האייפון החדשים, אשר לפי הביזנס אינסיידר עמדו על 5-7.75 מיליון יחידות. יש לזכור כי השנה, בניגוד לשנים קודמות הציגה אפל שני דגמים חדשים ולא רק דגם יחיד וכי הספירה נעשית כעת עבור שני הדגמים יחד, ולא עבור דגם בודד כפי שנהגה לעשות אפל בשנים קודמות.

aapl-9million

“זוהי השקת האייפון המוצלחת ביותר שלנו עד כה”, ציין מנכ”ל החברה טים קוק, “הדרישה למכשירי האייפון החדשים הייתה מדהימה ולמרות שמכרנו כבר את המלאי הראשוני של מכשירי האייפון 5S, ימשיכו החנויות לקבל הזמנות כרגיל”. מכשירי ה-iPhone 5S החלו להראות דחיה במועדי האספקה שנדחו לחודש אוקטובר כבר ביום הראשון למכירתו של המכשיר ב-20 לספטמבר, כאשר הראשון עליו דווח חוסר היה המכשיר בצבע הזהב. דגם ה-iPhone 5C, לעומת זאת, לא מראה על קשיי אספקה וחוסרים באתר אפל.

בנוסף להודעה בנוגע למכירות הראשוניות של מכשירי האייפון, חשפה אפל כי מעל ל-200 מיליון ממשתמשי האייפון, האייפד והאייפוד טאצ’ כבר עודכנו למערכת ההפעלה iOS 7, אותה השיקה אפל ביום רביעי האחרון, ה-18 לספטמבר. למדריך על הפונקציות החדשות ב-iOS 7 לחצו כאן.

(מקור – יח”צ אפל)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים