בקרוב בישראל: סאני תקשורת החלה בהרשמה מוקדמת לרכישת Samsung Galaxy Note 3 ו-Galaxy Gear

Screen Shot 2013-09-23 at 5.10.03 PMחברת סאני תקשורת, היבואנית הרשמית של מכשירי המובייל מבית סמסונג, החלה בהרשמה מוקדמת לרכישת פאבלט ה-Samsung Galaxy Note 3 והשעון החכם Samsung Galaxy Gear. ההרשמה מתבצעת דרך עמוד ייעודי שנפתח באתר החברה הכולל שלוש רשימות רכישה שונות: עבור ה-Galaxy Gear, עבור ה-Galaxy Note 3 ורכישה של שניהם יחד. המחירים לא נחשפו באתר, אך סביר להניח שבקרוב מאוד נדע אותם יחד עם תאריך ההשקה הרשמי בישראל.

פאבלט ה-Samsung Galaxy Note 3 צפוי להיות אחד המכשירים הנמכרים ביותר בקטגוריה, בעל מסך 5.7 אינץ’ Full HD ועט ה-S-Pen הרב שימושי שזכה לשדרוג בגרסה החדשה. לארץ כנראה יגיע ה-Galaxy Note 3 בגרסת ה-Exynos 5 Octa לצד זיכרון פנימי 3GB RAM, נפח אחסון מובנה 32GB או 64GB, מצלמת 13 מגה-פיקסל עם צילום וידאו באיכות 4K, כרטיס microSD בנפח מקסימלי של 64B, שבב NFC, עינית אינפרה-אדום, סוללת 3,200mAh ועוד.

שעון ה-Samsung Galaxy Gear בעל מסך Super AMOLED בגודל 1.63 אינץ’ ברזולוציה של 320X320, מעבד בתדר 800MHz, זיכרון פנימי 512MB RAM, מצלמת 1.9 מגה-פיקסל עם צילום וידאו באיכות 720P, נפח אחסון מובנה 4GB, רמקול מונופוני, שני מיקרופונים וסוללת 315mAh שתספק כ-25 שעות עבודה.

חשוב לציין שה-Galaxy Gear יכול להתממשק כרגע עם פאבלט ה-Galaxy Note 3 בלבד, כך שהחבילה שסאני מציעה בהחלט מעניינת, אנחנו מקווים שההנחה עבור רכישת החבילה כולה תהיה משמעותית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים