שמועות: פרטים ותמונת מסך של טאבלט ה-Honeycomb של מוטורולה

תמונה ופרטים נוספים הודלפו אתמול ע”י מקור עלום שם מטאיוואן אודות הטאבלט המדובר ביותר בתקופה האחרונה, ה-Stingray של מוטורולה, המיועד לשאת לראשונה את מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0, הלוא היא Honeycomb, שאמורה לפתוח עידן חדש בכל מה שקשור ליחסים בין אנדרואיד ומחשבי לוח.

לפי אותו אלמוני שראה את הטאבלט, המכשיר מכיל מסך ברזולוציה של 1280X800 (רזולוציה של מחשב נייד ממוצע!), מה שכבר רומז על חוויית גלישה ומולטימדיה גבוהה, מצלמה אחורית 5MP וקדמית 2MP, זיכרון מובנה בנפח 32GB פלוס חריץ MicroSD להרחבת הזיכרון, מה שמאפשר הרחבה לעד 64GB סה”כ. מתחת למכסה המנוע פועל מעבד NVIDIA Tegra 2 T20, שהוא כידוע מעבד כפול ליבה שמשתמשים בו בדרך כלל לסטרימרים ומכשירים ניידים בעלי דרישות מולטימדיה גבוהות. הטאבלט יהיה זמין בשני גדלים – 7 אינץ’ ו-10 אינץ’ – ויכלול מגוון סוגי קישוריות סלולריים כגון UMTS, CDMA, ו-LTE (“דור 4”).

אותם מקורות מתארים את הטאבלט כקל ונוח לשימוש, ולמעשה החומרה המתקדמת שלו מוכנה כבר לשיווק, והעיכוב היחיד הוא ההמתנה מורטת העצבים לשפים של גוגל שיסיימו את האפייה של חלת הדבש המעוררת תיאבון כל כך – אנדרואיד 3.

אז מה דעתכם? האם לאייפד 2 מחכה מעבר לפינה מתמודד ראוי?

(מקור: Engadget)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים