מחר: יום הציפורים הזועמות מגיע גם לישראל

המשחק הפופולארי Angry Birds, שהחל את דרכו בחנות האפליקציות של אפל והפך לאחרונה ללהיט היסטרי בעולם כולו ואפילו בארץ, חוגג בנוסף ליום השנה שלו גם כמות הורדות מכובדת ביותר, העומדת במספרים עם לא פחות מ-50 מיליון. מפתחי המשחק מפינלנד מצאו דרך מקורית למדי לחגוג את המאורע, ומקיימים את “Angry Birds Day” – יום חג בין-לאומי שכולו ציפורים זועמות וחזירים ירוקים.

במסגרת האירוע, שחל היום, ייפגשו אלפי מעריצי המשחק מכל רחבי הגלובוס במספר גדול של נקודות מפגש שנקבעו מראש, שם יקיימו טורנירים מאורגנים במשחק על כל גרסאותיו, שיחות נפש על הקרב הממושך בין הציפורים לחזירים ועוד. ניתן להיות בטוחים כי מאות, אם לא אלפי משתתפים, יגיעו כשעל בגדיהם מתנוססים דיוקניהן של דמויות שונות מהמשחק, ואולי אפילו ייצרו מגדל אנושי שהציפורים ינסו להרוס…

הנה, למשל, האירוע בבודפשט, בירת הונגריה:

ידיעה משמחת לא פחות היא כי יום הציפורים הזועמות הבין לאומי יגיע גם לישראל, תחת ארגונה של חברת אינראקטיב. האירוע יתקיים מחר (יום ראשון ה-12 בדצמבר), ובמסגרתו יושם במוקד האסון הכבד שפקד בשבוע שעבר את יערות הכרמל והיישובים הסמוכים. נקודת המפגש נקבעה לגני יהושע בתל אביב, משם ייצאו אוטובוסים גדושים במעריצים לכיוון חיפה במטרה לשמח את ילדי הצפון. המעריצים יחלקו לילדים בובות ומוצרים נוספים המזוהים עם המשחק.

בנוסף, בעבור כל משתתף שיגיע לאירוע, תתרום חברת אינראקטיב עץ על שמו לצורכי השתילה המחודשת ביערות הכרמל. מנכ”ל חברת Rovio, האחראית על פיתוח המשחק, הגיב כי “מדובר ביוזמה ברוכה, המנצלת כראוי את אהבתם של מעריצי המשחק לטובת שיקום נפגעי הטרגדיה הנוראה”.

מעוניינים להצטרף? עדיין לא מאוחר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים