הסינים “אוהבים תנועה” – או כך לפחות נקראת המקבילה המקומית לקונסולות התנועה

כיום נראה שכמעט אין מוצר טכנולוגי מערבי שלא זוכה לגרסאות חיקוי סיניות, וגם הטרנד החדש יחסית של קונסולות בעלות חיישני תנועה אינו יוצא דופן.

ה-i-dong, או בתרגום חופשי מסינית: “אוהב/ים לזוז”, הוא מכשיר המשלב בין ה-Wii של נינטנדו, ה-PlayStation MOVE של סוני וה-Kinect של מייקרוסופט. למעשה, מדובר במחשב בעל מעבד Intel Celeron ומערכת הפעלה מבוססת לינוקס המעוצב כקונסולה, וכולל מעין מצלמה דומה ל-Kinect ובקרים דומים לאלו של ה-Wii וה-MOVE.

ה-i-dong מיועד לשמש כמכשיר כושר וירטואלי ביתי, המתמקד בפעילויות ספורטיביות שונות, החל מפינג-פונג, דרך טאי-צ’י ועד יוגה. החברה מפרסמת את הקונסולה כמוצר לכל המשפחה, מילדים ועד סבים, שבו כל אחד יוכל למצוא את הפעילות המעניינת אותו. ניתן גם לשחק באינטרנט ואף לנהל שיחות וידאו. מחירו של המכשיר בסין הוא כ-230$, ולמרבה התדהמה הוא משווק שם כבר כחצי שנה (!). האם הגיע עידן בו חיקויים גוברים על המקור?

(מקור: TheNextWeb, Shanghaiist)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים