דיווח: אמזון תפתח סניף ראשון בישראל בתחילת 2014

awsחברת אמזון (Amazon) תפתח סניף ראשון בישראל בתחילת 2014 ותצטרף למגוון חברות טכנולוגיה מובילות בעולם שכבר מפעילות מרכזים בארץ כמו: מיקרוסופט, גוגל, Ebay, סמסונג ומאתמול גם פייסבוק. הסניף החדש של אמזון לא יהיה מרכז פיתוח ויכלול משרדי שיווק ותמיכה לשירותי הענן של החברה (AWS – Amazon Web Services). אמזון היא ספקית תשתיות הענן המובילה בעולם שסטארט-אפים רבים עושים בה שימוש וריכוז החברות הגבוה בישראל הופך את השוק המקומי ליעד חשוב.

לשירותי ה-AWS לקוחות חשובים וחברות סטארט-אפ שהפכו להצלחות ענקיות, בינהן אינסטגרם, Spotify, נטפליקס ואפילו אונאבו שנרכשה אתמול על ידי פייסבוק. חברת אמזון החלה את פעילות שירותי הענן שלה בשנת 2006 ונחשבת מהחלוצות בתחום. היא הביאה את מהפכת ה“שלם לפי שימוש” לשירותי מחשוב מרחוק (אחסון, מכונות וירטואליות, מסדי נתונים ועוד) המרכיבים את פלטפורמת מחשוב הענן שלה, כך שחברות טכנולוגיה לא נדרשות לרכוש חומרה יקרה (בעיקר שרתים) ולתחזק אותה, דבר המביא לחיסכון משמעותי בעלויות.

העלייה של אמזון לישראל היא הוכחה נוספת לכוח שוק ההיי-טק המקומי הכולל חומר אנושי נחשב וסטארט-אפים צעירים ומבוססים. למרות שאמזון לא פותחת בינתיים מרכז פיתוח בישראל, כפי שפייסבוק עושה עם רכישת אונאבו, יתכן והדרך לכך קצרה במיוחד אחרי דריסת הרגל הראשונה.

(מקור – רויטרס)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים