Rovio מכריזה על משחק מירוצים חדש בשם !Angry Birds Go

Angry-Birds-Go-Coming-Soon-Featured-Image-640x480מזה שנים רבות שאנו מלווים את הציפורים הזועמות במסען הבלתי נגמר נגד החזירים בסדרת משחקי Angry Birds שהפכה למעין סמל תרבות. עכשיו, מגיע הזמן להעלות הילוך. Rovio, מפתחת סדרת המשחקים, הודיעה לפני זמן קצר כי בתאריך ה-11 בדצמבר תשיק משחק חדש בשם !Angry Birds Go. בשונה משאר המשחקים בסדרה, הכותר החדש לא יתמקד בהפלת מבנים ופגיעה בחזירים, אלא במירוץ מכוניות מלא אדרנלין.

חברת Rovio שחררה סרטון פרומו לקראת המשחק !Angry Birds Go, בו נחשפים כמה פרטים על המשחקיות והגרפיקה. !Angry Birds Go יהיה משחק מרוצים די רגיל, אך הדמויות המשתתפות במרוצים הן הציפורים המוכרות (וגם החזירים) שהכרנו במשחקים הקודמים. אם עד כה היינו רגילים לצפות בדמויות בדו-ממד, הרי שבכותר החדש הן מקבלות מימד נוסף הודות לגרפיקה המושקעת. באשר למשחקיות, ככל שהישגינו ישתפרו, כךו נוכל לשפר את כלי הרכב שלנו ואף לפתוח יכולות מיוחדות שיש לכל דמות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים