גאדג’טי מסקר: Nokia C7 בפתיחת קופסא

כמעט שבועיים חלפו מאז נחת Nokia C7 בארצנו באופן רשמי, וזכה לתואר מכשיר הסימביאן 3 הראשון בישראל, בעודו דוחק את אחיו הגדול, ה-Nokia N8, שקיבל את אותו תואר במדינות רבות באירופה. מתוך שקית כחולה עם כיתוב גדול של נוקיה (שנשלחה אלינו מיורוקום) הוצאתי את הקופסא העדינה למראה, המזכירה מאד את זו של N8, והחזקתי סוף סוף במכשיר חדש לאחר שנה מאד לא פשוטה עם Nokia N97.

הרשת המשווקת את המכשיר בישראל, נכון לרגע כתיבת שורות אלה, היא אורנג’ בלבד, למרות שניתן לרכוש אותו גם בחנויות שונות בשוק הפתוח. אז לפני שאתם מתלבטים, מהססים, הולכים או אולי רצים, הרשו לנו לעזור לכם בהחלטה. Nokia C7 משוייך לסדרת המכשירים הקלאסיים (סדרה C), מה שאומר שאין לו מיקוד עבור קהל יעד מסוים או למטרה מסוימת. המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה המשודרגת Symbian^3, בעלת הממשק המוכר לכל מי שאחז בעברו במכשיר תוצרת נוקיה (מכשירים מסדרה N, אגב, יקבלו החל מ-2011 אך ורק את מערכת ההפעלה החדשה MeeGo).

מפרט המכשיר אינו מרקיע שחקים, אך מסוגל בכל זאת להתמודד עם ריבוי משימות ועם הפעלת תכניות כבדות יחסית: מעבד 680MHz תואם ARM, מסך קפסיטיבי בגודל 3.5 אינץ’ מסוג AMOLED, זיכרון פנימי 8GB, מצלמת 8 מגה-פיקסל עם פלאש LED כפול ויכולת צילום וידאו HD ברזולוציית 720p.

מיד עם פתיחת הקופסא יתגלה לעיניכם מכשיר שמראהו ומאפייני הבנייה שלו אינם אופיניים כלל למכשירי נוקיה. אחיזתו ביד נוחה, וניתן להגיע לכל נקודה במסך מבלי לבקש עזרה מיד נוספת, כל עוד הוא מוחזק במצב אנכי.

תכולת הקופסא:

מכשיר Nokia C7
סוללת ליתיום 1,200 מילי-אמפר
כבל USB להעברת נתונים עם חיבור MicroUSB
מטען חשמלי עם חיבור 2 מ”מ
אוזניות ודיבורית עם חיבור 3.5 מ”מ
חוברות הדרכה בעברית ובאנגלית

בקרוב הסקירה המלאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים