רונלייט דיגיטל מפיצה הזמנות למסיבת עיתונאים בנושא… קיטקט

save-the-date-ronlight-kitkat-halfבעודנו ממתינים בדריכות להכרזתן של גוגל ו-LG על מכשיר הנקסוס 5, מה שעל פי ההערכות צפוי לקרות עד לסוף החודש הנוכחי, לתיבת הדואר שלנו הגיעה לפני דקות אחדות הזמנה מעניינת למסיבת עיתונאים שתיערך בתל-אביב ביום שלישי הבא, ה-5 בנובמבר. על הפצת ההזמנות אחראית חברת רונלייט דיגיטל, יבואנית מוצרי LG מובייל בישראל, אשר מסרה לנו כי בהתאם למופיע בתמונה, מסיבת העיתונאים תעסוק בדבר מה הקשור בגרסת KitKat 4.4 של מערכת ההפעלה אנדרואיד.

כפי שניתן לראות, בהזמנה מופיע מכשיר הנקסוס 4 על רקע חטיף הקיטקט, שכידוע – על שמו קרויה גרסה 4.4 החדשה של מערכת ההפעלה אנדרואיד. בשלב זה לא כל-כך ברור לנו מה בכוונתה של נציגת LG בישראל לחשוף בעוד קצת יותר משבוע, אולם סביר להניח שמדובר בדבר קצת יותר גדול מאשר הכרזה על הגעתה של גרסת KitKat 4.4 למכשיר הנקסוס 4. כן, להערכתנו, אם לא יהיו עיכובים מצידה של גוגל – מכשיר הנקסוס 5 יוצג בישראל כבר בשבוע הבא.

סמארטפון הנקסוס החמישי

במהלך החודשיים האחרונים הציפו אותנו שמועות רבות אודות מכשיר הנקסוס 5 אותו מייצרת חברת LG בעבור גוגל. המסמכים, התמונות וקטעי הוידאו המודלפים לא השאירו הרבה סודות מתחת לשרוול, כשאפילו גוגל בעצמה חשפה את המכשיר “בטעות” כמה וכמה (וכמה) פעמים.

הנקסוס 5 צפוי להגיע עם מסך 4.95 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, ערכת השבבים העוצמתית Snapdragon 800 עם מעבד מרובע ליבות בתדר 2.3GHz, זיכרון פנימי 2GB RAM, מצלמה ראשית בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל ומייצב תמונה אופטי, מצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל, סוללת 2300mAh וכמובן – מערכת ההפעלה אנדרואיד KitKat 4.4.

על פי ההדלפות מהימים האחרונים, יגיע המכשיר בשתי ערכות צבע – האחת שחורה כולה והשניה היא שילוב של לבן עם חזית שחורה. מחירה של הגרסה הבסיסית, עם נפח אחסון 16GB, צפוי לעמוד על 349 דולרים.

save-the-date-kitkat2


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים