הדלפה: HTC M8 יהיה הראשון עם ממשק המשתמש Sense 6.0

HTC-M8-conceptשמונה חודשים לאחר השקתו של מכשיר ה-HTC One עטור השבחים, ברשת האינטרנט מתחילות לצוץ שמועות על מכשיר הדגל הבא של יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית, אותו הכרנו כבר לפני מספר שבועות תחת שם הקוד M8. המדליף הנודע evleaks אשר ידוע באמינותו הגבוהה, צייץ ברשת המיקרו-בלוגינג טוויטר כי מכשיר ה-HTC M8 יהיה הראשון עם ממשק המשתמש Sense 6.0.

פרט לכך שיושק ברבעון הראשון של 2014 ויריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד עם ממשק Sense 6.0, מעט מאד פרטים ידועים בשלב זה על HTC M8. דיווחים מוקדמים יותר שמידת אמינותם איננה ידועה, מציעים כי מכשיר הדגל החדש יגיע עם מסך בגודל 4.7 עד 5.2 אינץ’, רזולוציית תצוגה Full HD לכל הפחות, מעבד מרכזי חדש אותו תחשוף Qualcomm בתערוכת CES 2014 וזיכרון RAM בנפח 3GB.

EVleaks

אנו מעריכים כי על אף תהליכי ההתייעלות, HTC לא תוותר על הקלפים החזקים של מכשיר הדגל הנוכחי שלה. סביר מאד כי גם HTC M8 יהיה בעל חיפוי אלומיניום ושני רמקולים סטריאופוניים. אולי החברה תצליח גם להפתיע ותאבזר את מכשיר הדגל החדש בחריץ להרחבת זיכרון כפי שעשתה עם פאבלט ה-One Max.

פרטים נוספים אודות M8 צפויים להגיע ככל שהזמן יחלוף, וכפי שמספרת לנו ההיסטוריה של מכשירי HTC, כנראה שלא נצטרך לחכות עד לאירוע ההכרזה בכדי לדעת את כל הפרטים.

(מקור – evleaks@, תמונה – קונספט)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים