הודלפה: תמונה ראשונה של סמארטפון ה-Vivo Xplay3S עם מסך 2K

vivo-xplay3s-weibo-teaser-404x540יצרנית האלקטרוניקה הסינית BBK צפויה לחשוף בקרוב את סמארטפון ה-Vivo Xplay3S, שיהיה הראשון בעל מסך ברזולוציית 2K, ולקראת ההכרזה הקרובה הוא מודלף בתמונה ראשונה. היצרנית שנחשבת לפופולארית בשוק המקומי ואינה מוכרת כלל בשאר העולם, מצליחה לעורר עניין סביב הסמארטפון החדש בגלל המסך יוצא הדופן.

זו למעשה הפעם השנייה שהזרקורים מופנים אל BBK בשנה האחרונה, זאת לאחר ששברה את שיא הסמארטפון הדק ביותר עם ה-Vivo X3 בעל עובי של 5.75 מ”מ בלבד. למרות העובי המרשים, המסך החדש צפוי להיות ציון דרך משמעותי הרבה יותר לתעשייה כולה.

טיזר לסמארטפון ה-Vivo Xplay3S נחשף בחודש שעבר והבטיח מסך ברזולוצייה מדהימה של 2,560×1,440 פיקסלים (המכונה גם WQHD) שתעניק לסמארטפון הממוצע (עם מסך בגודל 5 אינץ’) צפיפות פיקסלים של 534PPI – הגבוהה ביותר בשוק המובייל כיום, וכנראה שבמחשוב בכלל. התמונה החדשה מהרשת החברתית הסינית Weibo לא חושפת פרטים חדשים למעט כך ש-Vivo Xplay3S יעשה שימוש בזכוכית Gorilla Glass 3 ויהיה בעל מסגרת מאלומיניום.

המכשיר נראה דק יחסית בתמונה, אך עושה רושם כי מדובר במסך 6 אינץ’ ולא 5 אינץ’, מה שיעניק לו צפיפות פקסלים של בערך 490PPI. את כמות הפיקסלים העצומה אמורה לדחוף פלטפורמת ה-Snapdragon 800, שעוד לא יצא לנו לראות אותה מתמודדת עם רזולוצייה כזו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים