סוני חושפת את תוכניותיה לעדכוני אנדרואיד 4.3 ואנדרואיד 4.4

kitkat-1600שבוע אחרי שגוגל הכריזה על גרסת מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.4 KitKat, חברת סוני חושפת את תוכניותיה להפצת העדכון למשכירי המובייל מתוצרתה. HTC הייתה הראשונה להודיע על כוונותיה לגבי העדכון ואנחנו שמחים לראות שכעת גם סוני מצטרפת. בהודעה שהפיצה החברה באתר שלה היא מפרטת אילו מכשירים יקבלו את עדכון אנדרואיד 4.3 ואילו את אנדרואיד 4.4, אמנם אין תאריכים מדוייקים לשחרור העדכונים.

סוני מאשרת שתחילה חלק מכשיריה יעודכנו לגרסת אנדרואיד 4.3, “החל מהחודש הבא”, ולאחר מכן יקבלו את עדכון אנדרואיד 4.4. המכשירים שיקבלו את אנדרואיד 4.3 הם: Xperia T, Xperia TX, Xperia V, Xperia Z, Xperia ZL, Xperia ZR, Xperia Tablet Z, Xperia SP, Xperia Z Ultra ו-Xperia Z1.

רק חלק מהמכשירים ברשימה זו יזכו בסופו של דבר לקבל גם את אנדרואיד 4.4, בינהם: Xperia Z, Xperia ZL, Xperia Z Ultra ו-Xperia Z1. סוני לא מכריזה על לוח זמנים עבור העדכון המיוחל, כך שכנראה והמשתמשים יאלצו להמשיך להמתין בסבלנות. מנגד, HTC הוציאה הודעה מסודרת יותר עם התחייבות לכך שסדרת מכשירי ה-One תעודכן במהלך חלון זמן הנע בין 30 ל-90 יום.

הקושי של יצרניות המכשירים לספק עדכונים מהירים עדיין בעינו ולא נראה שייפתר בזמן הקרוב. סוני היא דוגמה לחברה שמרבית מכשירי הדגל שלה נמצאים שתי גרסאות אחורה, וזה מצב שאיננו זר אצל האחרות. זוהי ללא ספק נקודת החולשה הגדולה ביותר של מערכת ההפעלה אנדרואיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים