נסו את מזלכם: הזדמנות להיכנס למועדון המבקרים היוקרתי של Google Glass

what-it-does-how-to-get-one

אם חלום חייכם הוא להיכנס לרשימה האקסקלוסיבית של מועדון המבקרים (ה-Explorers) היוקרתי של פרויקט משקפי המציאות הרבודה Glass השאפתני של ענקית החיפוש גוגל, ודאי תתעניינו לדעת כי מעתה תוכלו גם אתם להירשם.

את משקפי המציאות הרבודה חשפה גוגל לראשונה בשנת 2012. מאז, אלו הגיעו לידיהם של משתמשים נבחרים, רובם מפתחי אפליקציות עבור המשקפיים, בהם בחרה החברה. האחרים שקיבלו לידיהם את משקפי ה-Glass (בעלות “סמלית” של 1,500$) הם אנשי תקשורת ומשפיעי דעת וקהל בעולם, אותם בחרה גוגל בקפידה. באופן זה יצרה לעצמה ענקית החיפוש מעין מועדון חברים יוקרתי שנועד לבקר את באופן עקבי את תהליך הפיתוח של המוצר המסקרן עד השקתו הצפויה בשנה הבאה.

עד עתה, בתום תהליך ההרשמה באתר הפרויקט התבשרנו בצער רב שרשימת המבקרים סגורה ואם ברצוננו לקבל מידע על המוצר, תשמח החברה לספק אותו. אולם כעת נוכל לבחור באפשרות נוספת – בתום תהליך מילוי הפרטים של טופס ההרשמה באתר החברה, נוכל לבחור באפשרות הבאה:

במידה ומתפנה מקום ברשימת המבקרים, אהיה מעוניין להפוך למבקר ולרכוש את המוצר

אט אט מרחיבה החברה את מועדון המבקרים המצומצם שלה, אך אל תטעו, גוגל מסרה שלא מדובר בחלק מהרשמה רחבה יותר, זו עדיין נושאת את תאריך היעד של שנת 2014. כאמור, לחברה מועדון מבקרים צמוד בעזרתו היא משפרת את המוצר וההתממשקות מולו באופן עקבי. במידה ואתם מעוניינים לשים ידיכם על משקפי המציאות הרבודה של גוגל תוכלו לעשות זאת באתר הפרויקט הרשמי, אך אל תשכחו שהעלות הכרוכה ברכישת המשקפיים עדיין עומדת על 1,500$ (כ-5,300 ש”ח) לפני מסים ועלויות שילוח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים