תמונות ראשונות: אנדרואיד נוסף מבית LG – דק במיוחד ועם מסך המצליח לבייש את ה-Super AMOLED

חברת LG כנראה נהנית מאוד להיות בכותרות, מכיוון שבחודש האחרון היא הציגה כמה מהחידושים המעניינים בעולם הסלולר של השנים האחרונות. בראשם עומדים כמובן מכשיר ה-LG Optimus 2X ה- LG Star לשעבר) – הסלולרי הראשון עם מעבד כפול ליבה, וה-LG LU3000 – הסלולרי הראשון עם צילום וידאו באיכות Full HD 1080p. למעשה, החברה עושה בדיוק את מה שאנחנו הכי אוהבים – חדשנות – בלעדיה הנפילה מהירה וכואבת (תשאלו את נוקיה וסוני אריקסון).

הפעם הודלף על ידי אתר Phandroid ה-LG B (שם קוד), בתמונות ראשונות בהן ניתן לראות כמה המכשיר דק, באופן שגורם אפילו לאייפון 4 (המכשיר החכם הדק בעולם) להיראות כאילו העלה קצת משקל מהסופגניות. עוד ניתן לראות בתמונות את מסך ה-4 אינץ’ הבהיר במיוחד של ה-LG B, אשר בתמונה למעלה ממוקם בין האייפון 4 (משמאל) ל-Samsung Galaxy S (מימין), וגורם לשניהם להיראות חיוורים. להזכירכם, מדובר בשני המסכים הטובים ביותר כיום בעולם הסלולר – ה-Retina Display וה-Super AMOLED בהתאמה. לפי הנתונים שמספק לנו המקור, מסך ה-LG B בהיר בכ-40% מזה של ה-Galaxy S, הנחשב לאיכותי ביותר.

ה-B זכה לאישור על ידי חשבון הטוויטר של LG Mobile, שציין כי הוא יוצג לראשונה בתערוכת CES 2011. למען האמת, אנחנו כבר חשבנו ש-LG בזבזה את כל התחמושת שלה לתערוכות הגדולות (CES, MWC) מוקדם מדי, שמחים לגלות שטעינו ומחכים לראות מה עוד מתכננת לנו היצרנית הקוריאנית המתקאמבקת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים